Všeobecně se očekávalo, že Johna Kennarda nahradí právě Seb Marshall. Tato domněnka byla oficiálně potvrzena.
Seb Marshall tak vlastně zůstává členem továrního týmu Hyundai Motorsport, když dříve navigoval Kevina Abbringa. Ten působil v předešlých dvou letech v roli testovacího a vývojového jezdce Hyundai. Marshall teď v průběhu sezony přesedne do vozu Haydena Paddona. Poprvé spolu pojedou již za dva týdny na Rally San Remo.
Novozélanďan s Britem již mají za sebou pár společných testů, možnost zvyknout si na sebe budou mít i na San Remu. V MS spolu budou startovat od srpna, kdy se jede Rally Deutschland. Tam poprvé Marshall nahradí Kennarda.
28 letý navigátor má za sebou 33 odjetých soutěží v MS. Ve své kariéře navigoval především Kevina Abbringa, vidět jsme jej ale mohli také vedle Molly Taylor, Harryho Hunta nebo Elfyna Evanse.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?