Všeobecně se očekávalo, že Johna Kennarda nahradí právě Seb Marshall. Tato domněnka byla oficiálně potvrzena.
Seb Marshall tak vlastně zůstává členem továrního týmu Hyundai Motorsport, když dříve navigoval Kevina Abbringa. Ten působil v předešlých dvou letech v roli testovacího a vývojového jezdce Hyundai. Marshall teď v průběhu sezony přesedne do vozu Haydena Paddona. Poprvé spolu pojedou již za dva týdny na Rally San Remo.
Novozélanďan s Britem již mají za sebou pár společných testů, možnost zvyknout si na sebe budou mít i na San Remu. V MS spolu budou startovat od srpna, kdy se jede Rally Deutschland. Tam poprvé Marshall nahradí Kennarda.
28 letý navigátor má za sebou 33 odjetých soutěží v MS. Ve své kariéře navigoval především Kevina Abbringa, vidět jsme jej ale mohli také vedle Molly Taylor, Harryho Hunta nebo Elfyna Evanse.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?