Všeobecně se očekávalo, že Johna Kennarda nahradí právě Seb Marshall. Tato domněnka byla oficiálně potvrzena.
Seb Marshall tak vlastně zůstává členem továrního týmu Hyundai Motorsport, když dříve navigoval Kevina Abbringa. Ten působil v předešlých dvou letech v roli testovacího a vývojového jezdce Hyundai. Marshall teď v průběhu sezony přesedne do vozu Haydena Paddona. Poprvé spolu pojedou již za dva týdny na Rally San Remo.
Novozélanďan s Britem již mají za sebou pár společných testů, možnost zvyknout si na sebe budou mít i na San Remu. V MS spolu budou startovat od srpna, kdy se jede Rally Deutschland. Tam poprvé Marshall nahradí Kennarda.
28 letý navigátor má za sebou 33 odjetých soutěží v MS. Ve své kariéře navigoval především Kevina Abbringa, vidět jsme jej ale mohli také vedle Molly Taylor, Harryho Hunta nebo Elfyna Evanse.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.