Od 30. března do 1. dubna, tedy týden před Tour de Corse, se jede v Itálii neméně slavná soutěž, která však již nějakou dobu, bohůžel, není součástí MS. Rally San Remo si však pořád udržuje dobrou pověst, letos se na její start postaví Hayden Paddon s Hyundai i20 R5.
Haydenu Paddonovi chybí ve srovnání s jeho konkurenty zkušenosti na asfaltu. Tento nedostatek se pokusí jezdec z Nového Zélandu řešit například na Rally San Remo. Pojede pochopitelně s Hyundai i20 R5.
Čeká na něj pěkná konkurence - kompletní italská špička. Největšími favority jsou Paolo Andreucci (208 T16), který jede s podporou Peugeotu Italie, a nebo Umberto Scandola (Fabia R5), ten má zase podporu Škoda Italia. Další jezdci s vozy R5, kteří pomýšlejí na špici, jsou Alessandro Perico a Andrea Nucita (Škoda Fabia R5), Simone Campedelli (Ford Fiesta R5) nebo Elwis Chentre a Gabriele Ciavarella (Hyundai i20 R5).
Hyundai Motorsport do Itálie doveze i druhý tovární vůz, za jeho volantem bude sedět Korejec Chewon Lim. Ten se dostal do programu továrního týmu a minulý týden si vyzkoušel soutěž s i20 R5 v Německu. Na závěr dodejme, že na účastníky 76. Rally San Remo čeká 176 ostrých kilometrů rozdělených do 2 dní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?