Od 30. března do 1. dubna, tedy týden před Tour de Corse, se jede v Itálii neméně slavná soutěž, která však již nějakou dobu, bohůžel, není součástí MS. Rally San Remo si však pořád udržuje dobrou pověst, letos se na její start postaví Hayden Paddon s Hyundai i20 R5.
Haydenu Paddonovi chybí ve srovnání s jeho konkurenty zkušenosti na asfaltu. Tento nedostatek se pokusí jezdec z Nového Zélandu řešit například na Rally San Remo. Pojede pochopitelně s Hyundai i20 R5.
Čeká na něj pěkná konkurence - kompletní italská špička. Největšími favority jsou Paolo Andreucci (208 T16), který jede s podporou Peugeotu Italie, a nebo Umberto Scandola (Fabia R5), ten má zase podporu Škoda Italia. Další jezdci s vozy R5, kteří pomýšlejí na špici, jsou Alessandro Perico a Andrea Nucita (Škoda Fabia R5), Simone Campedelli (Ford Fiesta R5) nebo Elwis Chentre a Gabriele Ciavarella (Hyundai i20 R5).
Hyundai Motorsport do Itálie doveze i druhý tovární vůz, za jeho volantem bude sedět Korejec Chewon Lim. Ten se dostal do programu továrního týmu a minulý týden si vyzkoušel soutěž s i20 R5 v Německu. Na závěr dodejme, že na účastníky 76. Rally San Remo čeká 176 ostrých kilometrů rozdělených do 2 dní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.