Už po Monte Carlu někteří začali vyslovovat své obavy, po Švédsku je to však jasné. Citroën má problémy se svoji C3 WRC. Problémy přiznali samotní jezdci.
Po svém osmiminutovém výletu mimo trať Kris Meeke řekl: "Bylo to docela zvláštní. Hned od první zatáčky toho testu jsem s vozem bojoval. V první zatáčce jsem měl velký, opravdu velký, moment. Šlo o levotočivou zatáčku nahoru do kopce.
Nemohl jsem udržet zadek auta ve stopě. Uvědomil jsem si to a jenom jsem se snažil udržet svoji pozici, kterou jsem měl. Nechtěl jsem udělat něco stupidního, ale pak v lehké pravé přes horizont se mi utrhl zadek auta a otočil jsem se o 90° v nájezdu do levotočivé zatáčky a bylo po všem," řekl jezdec Citroënu.
"Každý kilometr bereme jako test a poznání nového auta. Uvidíme, co se stane zítra [v neděli]," řekl Meeke. Jenže v neděli už novinářům neřekl nic. Týmový kolega, Craig Breen, na tom nebyl o nic lépe, avšak jemu se podařilo auto udržet na cestě: "Bojuji s tím, abych dostal dobrý pocit ze zadku auta.
Nemůžu ho udržet ve stopě a připravuje mi to dost strašidelných momentů. Na některých zkouškách to není tak špatné a zvládám to, ale na jiných Vás to prostě dostane. Bojím se toho, abych neudělal něco hloupého." Meeke s C3 WRC havaroval čtyřikrát během tří týdnů (počítají se do toho i testy).
Na konci soutěže Brit řekl: "Tým má ještě hodně práce". S tím souhlasí i jeho Irský kolega: "Máme ještě trošku práce, ale věřím klukům v továrně. Toto auto má velký potenciál a myslím, že s ním můžeme dosáhnout velkých věcí."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?