Už po Monte Carlu někteří začali vyslovovat své obavy, po Švédsku je to však jasné. Citroën má problémy se svoji C3 WRC. Problémy přiznali samotní jezdci.
Po svém osmiminutovém výletu mimo trať Kris Meeke řekl: "Bylo to docela zvláštní. Hned od první zatáčky toho testu jsem s vozem bojoval. V první zatáčce jsem měl velký, opravdu velký, moment. Šlo o levotočivou zatáčku nahoru do kopce.
Nemohl jsem udržet zadek auta ve stopě. Uvědomil jsem si to a jenom jsem se snažil udržet svoji pozici, kterou jsem měl. Nechtěl jsem udělat něco stupidního, ale pak v lehké pravé přes horizont se mi utrhl zadek auta a otočil jsem se o 90° v nájezdu do levotočivé zatáčky a bylo po všem," řekl jezdec Citroënu.
"Každý kilometr bereme jako test a poznání nového auta. Uvidíme, co se stane zítra [v neděli]," řekl Meeke. Jenže v neděli už novinářům neřekl nic. Týmový kolega, Craig Breen, na tom nebyl o nic lépe, avšak jemu se podařilo auto udržet na cestě: "Bojuji s tím, abych dostal dobrý pocit ze zadku auta.
Nemůžu ho udržet ve stopě a připravuje mi to dost strašidelných momentů. Na některých zkouškách to není tak špatné a zvládám to, ale na jiných Vás to prostě dostane. Bojím se toho, abych neudělal něco hloupého." Meeke s C3 WRC havaroval čtyřikrát během tří týdnů (počítají se do toho i testy).
Na konci soutěže Brit řekl: "Tým má ještě hodně práce". S tím souhlasí i jeho Irský kolega: "Máme ještě trošku práce, ale věřím klukům v továrně. Toto auto má velký potenciál a myslím, že s ním můžeme dosáhnout velkých věcí."
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?