Jari-Matti Latvala s odstupem času přiznává, že se u Volkswagenu až moc snažil kopírovat Sébastiena Ogiera a jeho styl. Sezona 2016 byla pro Fina nejhorší za dobu, co jezdí v továrním týmu. Na Francouze ztratil propastných 156 bodů
Podle Latvaly byl vlastně Ogier jeho největším problém u týmu Volkswagen. "Všechno se kazilo a já byl u Volkswagenu v jiné situaci," říká Jari-Matti Latvala pro Autosport. "Nevyhrál jsem [titul], protože jsem se snažil kopírovat Sébastiena Ogiera.
Byl jsem tak zmatený z mého jezdeckého stylu, že jsem se snažil všechno dělat jako on, pořád. Díval jsem se na data od mých inženýrů a sledoval, jak on používá brzdy - snažil jsem se všechno změnit a dělat to stejně [jako Ogier]. Dokonce jsem měl stejnou brzdovou podporu pod pedálem jako on."
"Na konci loňského roku jsem byl zmatený, všechno bylo tak složité. Prostě jsem si nevěděl rady a říkal si: 'Jak mám řídit?'. Zkusil jsem všechno. Zkusil jsem okopírovat to, co dělá Seb, a to je ten důvod, proč jsem, když jsem byl u Volkswagenu, neměl šanci," přiznává své problémy u německého týmu Fin.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.