Jari-Matti Latvala s odstupem času přiznává, že se u Volkswagenu až moc snažil kopírovat Sébastiena Ogiera a jeho styl. Sezona 2016 byla pro Fina nejhorší za dobu, co jezdí v továrním týmu. Na Francouze ztratil propastných 156 bodů
Podle Latvaly byl vlastně Ogier jeho největším problém u týmu Volkswagen. "Všechno se kazilo a já byl u Volkswagenu v jiné situaci," říká Jari-Matti Latvala pro Autosport. "Nevyhrál jsem [titul], protože jsem se snažil kopírovat Sébastiena Ogiera.
Byl jsem tak zmatený z mého jezdeckého stylu, že jsem se snažil všechno dělat jako on, pořád. Díval jsem se na data od mých inženýrů a sledoval, jak on používá brzdy - snažil jsem se všechno změnit a dělat to stejně [jako Ogier]. Dokonce jsem měl stejnou brzdovou podporu pod pedálem jako on."
"Na konci loňského roku jsem byl zmatený, všechno bylo tak složité. Prostě jsem si nevěděl rady a říkal si: 'Jak mám řídit?'. Zkusil jsem všechno. Zkusil jsem okopírovat to, co dělá Seb, a to je ten důvod, proč jsem, když jsem byl u Volkswagenu, neměl šanci," přiznává své problémy u německého týmu Fin.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.