Latvala popírá zprávy, podle kterých nešlo s Ogierem u VW vyjít

Latvala, Jari-Matti
Latvala, Jari-Matti, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 25. ledna 2017 21:32
Sdílej:

Jari-Matti Latvala popřel zprávy finských médií, podle kterých byla spolupráce se Sébastienem Ogierem u týmu Volkswagen v loňské sezoně k nevydržení. Podle zprávy, která vyšla v úterý ve Finsku, měl Ogier odmítat s Latvalou sdílet informace o voze.

Podle Jariho-Mattiho Latvaly jde o nepravé informace: „Tohle jsem nikdy neřekl. Nikdy jsem neřekl, že Seb odmítal sdílet informace po testu. Jde o špatný překlad. Dost mě to zklamalo, protože není mým stylem hovořit o týmových věcech na veřejnosti. Chtěl bych se tímto omluvit Sebovi i týmu za zklamání, které to vyvolalo.

Oni mě ale znají dost dobře na to, aby věděli, že jsem tohle neřekl,“ řekl Latvala. Jezdec Toyoty mluvil v rozhovoru, ze kterého pochází překroucené výroky, o tom, jaké to bylo u týmu Volkswagenu, jaká byla spolupráce se Sébastienem Ogierem a jak se to lišilo od spolupráce s Mikko Hirvonenem u Fordu.

„Když jsem byl u Fordu, tak MS dominoval Sébastien Loeb. Mikko a já jsme museli spolupracovat, abychom jej porazili. Nemohli jsme si každý ‚stavět jen na svém‘. Když jsem přišel k Volkswagenu, tak to bylo jiné. Nebyl tam nikdo, kdo by mi pomohl porazit nového Sébastiena.

Když jste ve stejném týmu se čtyřnásobným mistrem světa, tak jste sám. Musel jsem se proti němu snažit bojovat různými způsoby, jinou filozofií. Tohle jsem řekl.“ V týmu Toyota mu práce daleko více připomíná spolupráci u Fordu: „Teď jsem se vrátil ke spolupráci s Juhem, oba se snažíme porazit Sébastiena. Je to více, jako to bylo u Fordu.“

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.