Jari-Matti Latvala popřel zprávy finských médií, podle kterých byla spolupráce se Sébastienem Ogierem u týmu Volkswagen v loňské sezoně k nevydržení. Podle zprávy, která vyšla v úterý ve Finsku, měl Ogier odmítat s Latvalou sdílet informace o voze.
Podle Jariho-Mattiho Latvaly jde o nepravé informace: „Tohle jsem nikdy neřekl. Nikdy jsem neřekl, že Seb odmítal sdílet informace po testu. Jde o špatný překlad. Dost mě to zklamalo, protože není mým stylem hovořit o týmových věcech na veřejnosti. Chtěl bych se tímto omluvit Sebovi i týmu za zklamání, které to vyvolalo.
Oni mě ale znají dost dobře na to, aby věděli, že jsem tohle neřekl,“ řekl Latvala. Jezdec Toyoty mluvil v rozhovoru, ze kterého pochází překroucené výroky, o tom, jaké to bylo u týmu Volkswagenu, jaká byla spolupráce se Sébastienem Ogierem a jak se to lišilo od spolupráce s Mikko Hirvonenem u Fordu.
„Když jsem byl u Fordu, tak MS dominoval Sébastien Loeb. Mikko a já jsme museli spolupracovat, abychom jej porazili. Nemohli jsme si každý ‚stavět jen na svém‘. Když jsem přišel k Volkswagenu, tak to bylo jiné. Nebyl tam nikdo, kdo by mi pomohl porazit nového Sébastiena.
Když jste ve stejném týmu se čtyřnásobným mistrem světa, tak jste sám. Musel jsem se proti němu snažit bojovat různými způsoby, jinou filozofií. Tohle jsem řekl.“ V týmu Toyota mu práce daleko více připomíná spolupráci u Fordu: „Teď jsem se vrátil ke spolupráci s Juhem, oba se snažíme porazit Sébastiena. Je to více, jako to bylo u Fordu.“
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?