Latvala popírá zprávy, podle kterých nešlo s Ogierem u VW vyjít

Latvala, Jari-Matti
Latvala, Jari-Matti, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 25. ledna 2017 21:32
Sdílej:

Jari-Matti Latvala popřel zprávy finských médií, podle kterých byla spolupráce se Sébastienem Ogierem u týmu Volkswagen v loňské sezoně k nevydržení. Podle zprávy, která vyšla v úterý ve Finsku, měl Ogier odmítat s Latvalou sdílet informace o voze.

Podle Jariho-Mattiho Latvaly jde o nepravé informace: „Tohle jsem nikdy neřekl. Nikdy jsem neřekl, že Seb odmítal sdílet informace po testu. Jde o špatný překlad. Dost mě to zklamalo, protože není mým stylem hovořit o týmových věcech na veřejnosti. Chtěl bych se tímto omluvit Sebovi i týmu za zklamání, které to vyvolalo.

Oni mě ale znají dost dobře na to, aby věděli, že jsem tohle neřekl,“ řekl Latvala. Jezdec Toyoty mluvil v rozhovoru, ze kterého pochází překroucené výroky, o tom, jaké to bylo u týmu Volkswagenu, jaká byla spolupráce se Sébastienem Ogierem a jak se to lišilo od spolupráce s Mikko Hirvonenem u Fordu.

„Když jsem byl u Fordu, tak MS dominoval Sébastien Loeb. Mikko a já jsme museli spolupracovat, abychom jej porazili. Nemohli jsme si každý ‚stavět jen na svém‘. Když jsem přišel k Volkswagenu, tak to bylo jiné. Nebyl tam nikdo, kdo by mi pomohl porazit nového Sébastiena.

Když jste ve stejném týmu se čtyřnásobným mistrem světa, tak jste sám. Musel jsem se proti němu snažit bojovat různými způsoby, jinou filozofií. Tohle jsem řekl.“ V týmu Toyota mu práce daleko více připomíná spolupráci u Fordu: „Teď jsem se vrátil ke spolupráci s Juhem, oba se snažíme porazit Sébastiena. Je to více, jako to bylo u Fordu.“

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?