Malcolm Wilson chválí výkon, který předvedl Sébastien Ogier na Rally Monte Carlo. Francouz zajistil britskému týmu jeho první vítězství po 4 letech.
Francouz se k M-Sportu připojil teprve měsíc před soutěží. I přes malý počet testovacích kilometrů vyhrál Ogier hned při svém debutu s Fordem. Šlo pro něj již o 4. vítězství na Monte Carlu v řadě. "Nemohu slovy vyjádřit pocity, které teď v celém týmu panují," řekl Malcolm Wilson.
Jeho tým vyhrál naposledy na Rally Wales GB 2012 (zasloužil se o to Latvala). "Je jasné, že dostat Sébastiena do týmu byl neuvěřitelný pocit. Tuto vzpruhu jsme všichni v týmu potřebovali. Seb má teď za sebou jednu rally v našem autě, takže mu může začít rozumět.
Vím, že nám dá hodně zpětné vazby. To pomůže posunout celý tým," říká Brit. Francouz přitom Fiestu WRC testoval pouze den a půl před soutěží, na které letos na jezdce opravdu čekala kombinace sněhu, ledu a suchého asfaltu. Před startem Rally Sweden se dočká Ogier dalších dvou dnů za volantem Fordu.
Podstatným faktem také je, že na Monte Carlu dokázali rychlostní zkoušku vyhrát všichni tři jezdci M-Sportu: "Fakt, který mě těší nade vše je, že všichni tři naši jezdci dokázali na Monte Carlu zajet nejrychlejší čas. To mi dodává velkou důvěru. Máme skvělý základ auta, takže je jen potřeba dále pracovat a nepolevovat. Cítím, že můžeme do každé rally vstoupit s tím, že ji chceme vyhrát."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?