Kris Meeke akceptoval plnou odpovědnost za svoji dnešní nehodu na Rally Monte Carlo, po které musel svoje dnešní působení ukončit.
Jezdec Citroënu si přitom nevedl špatně, když do dopolední RZ4 startoval jako průběžně druhý. Ve druhé polovině testu Aspres les Corps-Chaillol byl moc rychlý v letovotočivé zatáčce, trefil zídku a poničil zavěšení své C3 WRC.
"Není toho moc, co říct. Není to politováníhodné, pro tu zatáčku jsem si vybral určitou rychlost a bylo v ní mnohem méně přilnavosti, než jsem očekával," připustil Kris Meeke, kterého nachytaly aktuální podmínky v rychlé sekci této vložky, pro Autosport.
"Cesta byla kompletně uhlazená, ale vypadalo to jako sníh a se sněhem je to vždy náročné, trochu něčeho, co vám vezme přítlak. Podmínky jsou zde komplikované, na kterých místech cesta vypadá bíle, ale je to sníh, který se trochu rozpustil a pak přes noc zase zmrzl. Je to jako sklo, když se toho s těmito pneumatikami dotknete, tak nic nemáte [žádnou přilnavost]."
"Byl to pátý nebo šestý převodový stupeň, ale to nehraje roli - na tu zatáčku jsem byl až moc rychlý. Sklouzli jsme se, trefili břeh a pak se otočili a rozbili pravé zadní zavěšení." Zítra se jezdec do soutěže vrátí a využije tak možnosti sbírat data z nového vozu. "Je jasné, že výsledek už není otázkou. Ale každý se s novými auty hodně učí a my musíme pokračovat a pokusit se adaptovat na podmínky."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?