Pořadatelé Rally Monte Carlo včera oficiálně zveřejnili startovní listinu Rally Monte Carlo 2017. Na startu uvidíme celkem 75 vozů - ozdobou pole jsou samozřejmě nové vozy WRC 2017.
Všechny čtyři tovární týmy nasadí po třech speciálech. M-Sport ve třetím autě vyšle Elfyna Evanse. Ten ale nebude mít pneumatiky Michelin, nicméně pojede na gumách od DMACKu. Jenom v rámci WRC2 se představí Andreas Mikkelsen. Nor pojede v barvách Škody Motorsport. Sekundovat mu budou chtít další dva "Škodováci" Jan Kopecký a Pontus Tidemand, tovární jezdec Hyundai Kevin Abbring nebo testovací pilot Citroënu Emil Bergkvist.
STARTOVNÍ LISTINA: ZDE
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.