Nasser Al-Attiyah pro server "Motorsport.com" přiznal, že jeho plán startovat s Volkswagenem Polo R WRC 2017 v letošním MS vzal za své, protože na realizaci projektu nezbyl dostatek času. Aktuálně se Katařan snaží o realizaci alespoň v sezoně 2018.
Volkswagen až do svého pozdního a překvapivého oznámení o konci ve WRC velmi intenzivně pracoval na vývoji Pola R WRC 2017. Auto bylo prakticky hotové, a tak nebylo divu, že se o něj začaly zajímat soukromé týmy. Nasser Al-Attiyah se nechal v prosinci slyšet, že chce Pola R WRC do MS nasadit.
Podporu měl ve svém státu Katar. Jenže projekt nakonec neklapl, proto teď Nasser pracuje na sezoně 2018: "Jednání byla v době, kdy jsme v Kataru měli oslavy. To nám nepomohlo. Čas byl velmi omezený. Budeme na tomto projektu pracovat hned od začátku roku 2017, abychom jej mohli uskutečnit v sezoně 2018," řekl serveru 'Motorsport.com' Al-Attiyah.
V tomto projektu mohli najít své uplatnění bývalí jezdci Volkswagenu, Sébastien Ogier a Andreas Mikkelsen. Jenže Al-Attiyah přiznává, že nebylo možné, vzhledem k omezeném času, dlouho počítat s Ogierem jako reálnou možností.
"Tento nápad byl v Kataru velmi uvítán. Ale bohůžel jsme nemohli nechat Sébastiena Ogiera tak dlouho čekat," dodal jezdec. Zatímco Ogier našel místo u M-Sportu, Mikkelsen má smůlu a na Rally Monte Carlo musel vzít za vděk startem se Škodou Fabia R5 (zbytek sezony zůstává ve hvězdách).
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?