Nasser Al-Attiyah pro server "Motorsport.com" přiznal, že jeho plán startovat s Volkswagenem Polo R WRC 2017 v letošním MS vzal za své, protože na realizaci projektu nezbyl dostatek času. Aktuálně se Katařan snaží o realizaci alespoň v sezoně 2018.
Volkswagen až do svého pozdního a překvapivého oznámení o konci ve WRC velmi intenzivně pracoval na vývoji Pola R WRC 2017. Auto bylo prakticky hotové, a tak nebylo divu, že se o něj začaly zajímat soukromé týmy. Nasser Al-Attiyah se nechal v prosinci slyšet, že chce Pola R WRC do MS nasadit.
Podporu měl ve svém státu Katar. Jenže projekt nakonec neklapl, proto teď Nasser pracuje na sezoně 2018: "Jednání byla v době, kdy jsme v Kataru měli oslavy. To nám nepomohlo. Čas byl velmi omezený. Budeme na tomto projektu pracovat hned od začátku roku 2017, abychom jej mohli uskutečnit v sezoně 2018," řekl serveru 'Motorsport.com' Al-Attiyah.
V tomto projektu mohli najít své uplatnění bývalí jezdci Volkswagenu, Sébastien Ogier a Andreas Mikkelsen. Jenže Al-Attiyah přiznává, že nebylo možné, vzhledem k omezeném času, dlouho počítat s Ogierem jako reálnou možností.
"Tento nápad byl v Kataru velmi uvítán. Ale bohůžel jsme nemohli nechat Sébastiena Ogiera tak dlouho čekat," dodal jezdec. Zatímco Ogier našel místo u M-Sportu, Mikkelsen má smůlu a na Rally Monte Carlo musel vzít za vděk startem se Škodou Fabia R5 (zbytek sezony zůstává ve hvězdách).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.