Aktuálně je Jari-Matti Latvala nejzkušenějším jezdcem ve WRC (má na svém kontě 169 soutěží) a v roce 2017 jej čeká již 11. sezona.
V té jej čeká nové dobrodružství, protože přestupuje do týmu Toyota Gazoo Racing. Jezdec se rozpovídal o svém novém voze, Toyotě Yaris WRC, a o tom, jak si na něj zvyká. Auto se přitom po designové stránce poměrně liší od svých konkurentů: "Kdyby mi bylo 22 a šel bych do nového týmu, tak bych byl trošku ztracený.
Jenže já už mám zkušenosti z Fordu a Volkswagenu, navíc jsem se hodně podílel na vývoji vozu specifikace 2017 [Volkswagen Polo WRC], proto už vím, co mám dělat například se zavěšením. Ale Yaris WRC se chová jinak a šasi funguje také odlišně.
Vzpomínám si, jak jsem poprvé testoval Volkswagen po svém příchodu od Fordu. Auto prostě nefungovalo až do doby, než jsem si přiznal, že je to úplně odlišné auto. Pokusil jsem se tedy zapracovat na mém jízdním stylu, abych se v Polu citil dobře. Po změně stylu se to ihned začalo zlepšovat. Je třeba akceptovat auto takové, jaké je. Mám na svém kontě 170 rally, a tak začínám chápat, co potřebujeme [zlepšit]," říká Jari-Matti Latvala.
V 31 letech se Jari-Matti Latvala, zdá se, začíná dostávat do zlomového bodu své kariéry. Pokud chce dosáhnout na vysněný titul, neměl by si dovolit zahodit šanci v týmu Toyoty. Je otázkou, jestli by nějaká další přišla.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.