Jako blesk z čistého nebe přišla před nedávnem zpráva Volkswagenu o tom, že ukončují svoje aktivity ve WRC. Seb Ogier i Jari-Matti Latvala našli dobrá místa u jiných týmů, ale kolem Andrease Mikkelsena bylo dlouho ticho. Nyní Nor promluvil s svoji budoucnosti, která začne překvapivě se Škodou Fabia R5.
Andreas Mikkelsen je jediným z trojice bývalých továrních pilotů VW, který nenašel tovární místo pro následující sezonu. Nor teď oznámil, že musí udělat krok zpět a tak trochu do minulosti. Na Monte Carlu totiž pojede se Škodou, když v barvách továrního týmu Škoda Motorsport dokázal v letech 2011 a 2012 vyhrát IRC.
"Všechny místa ve WRC už byla zabraná, když Volkswagen oznámil konec. Moje sezona 2017 se tudíž bude skládat z udržování se v rytmu v šampionátu a zároveň hledání místa v nějakém týmu, se kterým bych mohl v roce 2018 bojovat o titul.
Aktuálně ještě nevíme, jak bude vypadat moje sezona - na kolika soutěžích se ukážeme. Samozřejmě že doufám, že pojedeme co nejčastěji. Aktuálně pracujeme na programu, který by zahrnoval několik vybraných soutěží," říká Nor, který byl v posledních třech letech v MS vždy třetí.
Na Monte Carlu začne Andreas Mikkelsen za volantem Škody Fabia R5 továrního týmu Škoda Motorsport. Podle jeho slov jde ale spíše o ojedinělý start - označuje jej za hostovací. Pro Andrease však jde o "návrat do minulosti", když za Škodu dříve jezdíval. Zároveň je však tento start zatím jedinou jistotou bývalého jezdce Volkswagenu.
"Doufám, že budeme na Monte Carlu schopni dosáhnout takového výsledku, jaký Škoda Motorsport očekává. Je to velmi obtížná soutěž, ale já už jsem zde dosáhl v minulosti dobré výsledky. V roce 2016 jsme vyjeli druhé místo a to přitom můj spolujezdec navigoval ve WRC vůbec poprvé."
Podle dnešního prohlášení jezdce v norských médiích čeká na to, jak dopadne situace ohledně Volkswagenu Polo R WRC 2017. Pokud by auto nakonec bylo homologováno, odjel by vybrané soutěže právě s ním.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?