Šéf továrního týmu Toyota, Tommi Mäkinen, se nechal slyšet, že rozumí tomu, že Sébastien Ogier odmítl nabídku Toyoty, pokud projektu nevěří.
Sébastien Ogier vyhrál poslední čtyři mistrovské tituly, jenže po překvapivém odchodu Volkswagenu si musel hledat nové místo. Krátce po konci sezony v Austrálii si Francouz vyzkoušel Toyotu i Ford - nakonec si vybral Ford.
Tommi Mäkinen teď přiznává, že test s Toyotou nebyl plně reprezentativní. Fin přiznává, že pokud francouzská hvězda MS nebyla "plně spokojena" s tím, co během testu viděla, tak udělal Seb správně, když nabídku Toyoty odmítl.
"Absolvoval malý test, ale měl jiné plány," řekl Mäkinen o Ogierovi, který si nakonec vybral spolupráci s M-Sportem. "Mohu připustit, že když testoval s námi, tak jsme pro test vybrali obvzlášť nereprezentativní kus asfaltu."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.