Šéf továrního týmu Toyota, Tommi Mäkinen, se nechal slyšet, že rozumí tomu, že Sébastien Ogier odmítl nabídku Toyoty, pokud projektu nevěří.
Sébastien Ogier vyhrál poslední čtyři mistrovské tituly, jenže po překvapivém odchodu Volkswagenu si musel hledat nové místo. Krátce po konci sezony v Austrálii si Francouz vyzkoušel Toyotu i Ford - nakonec si vybral Ford.
Tommi Mäkinen teď přiznává, že test s Toyotou nebyl plně reprezentativní. Fin přiznává, že pokud francouzská hvězda MS nebyla "plně spokojena" s tím, co během testu viděla, tak udělal Seb správně, když nabídku Toyoty odmítl.
"Absolvoval malý test, ale měl jiné plány," řekl Mäkinen o Ogierovi, který si nakonec vybral spolupráci s M-Sportem. "Mohu připustit, že když testoval s námi, tak jsme pro test vybrali obvzlášť nereprezentativní kus asfaltu."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?