Malcolm Wilson zkraje týdne odhalil sestavu svého hlavního týmu, teď začínají prosakovat další informace. Eric Camilli musí, alespoň pro začátek, vzít za vděk Fordem Fiesta R5. Naopak Elfynu Evansovi se měl povést návrat do auta WRC.
Týmy měly do pátku čas na to, aby se přihlásily na Rally Monte Carlo. Za M-Sport pojedou v příští sezoně Sébastien Ogier a Ott Tänak: "Je to naše nejsilnější sestava za posledních několik let," říká Malcolm Wilson.
Místa jim museli udělat Mads Ostberg a Eric Camilli. Zatímco Ostberg se snaží o starty v soukromém týmu, Eric Camilli má stále platný kontrakt s M-Sportem. Francouz ale na Monte Carlu 2017 bude muset vzít za vděk Fordem Fiesta R5.
Tu mu "předá" Elfyn Evans, kterému se měl, dle informací 'rallye-magazin.de', povést návrat do vozu WRC. DMACK by měl svůj program zanedlouho oznámit oficiálně. Zatím se zdá, že se postará o starty Evanse, který bude nominován jako třetí jezdec M-Sportu.
Wilson doufá, že jeho tým bude brzy schopný nabídnout více vozů WRC aktuální generace: "Poptávka je enormní. Po Rally Sweden bychom měli být schopni nabídnout více vozů."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?