Malcolm Wilson zkraje týdne odhalil sestavu svého hlavního týmu, teď začínají prosakovat další informace. Eric Camilli musí, alespoň pro začátek, vzít za vděk Fordem Fiesta R5. Naopak Elfynu Evansovi se měl povést návrat do auta WRC.
Týmy měly do pátku čas na to, aby se přihlásily na Rally Monte Carlo. Za M-Sport pojedou v příští sezoně Sébastien Ogier a Ott Tänak: "Je to naše nejsilnější sestava za posledních několik let," říká Malcolm Wilson.
Místa jim museli udělat Mads Ostberg a Eric Camilli. Zatímco Ostberg se snaží o starty v soukromém týmu, Eric Camilli má stále platný kontrakt s M-Sportem. Francouz ale na Monte Carlu 2017 bude muset vzít za vděk Fordem Fiesta R5.
Tu mu "předá" Elfyn Evans, kterému se měl, dle informací 'rallye-magazin.de', povést návrat do vozu WRC. DMACK by měl svůj program zanedlouho oznámit oficiálně. Zatím se zdá, že se postará o starty Evanse, který bude nominován jako třetí jezdec M-Sportu.
Wilson doufá, že jeho tým bude brzy schopný nabídnout více vozů WRC aktuální generace: "Poptávka je enormní. Po Rally Sweden bychom měli být schopni nabídnout více vozů."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.