Malcolm Wilson zkraje týdne odhalil sestavu svého hlavního týmu, teď začínají prosakovat další informace. Eric Camilli musí, alespoň pro začátek, vzít za vděk Fordem Fiesta R5. Naopak Elfynu Evansovi se měl povést návrat do auta WRC.
Týmy měly do pátku čas na to, aby se přihlásily na Rally Monte Carlo. Za M-Sport pojedou v příští sezoně Sébastien Ogier a Ott Tänak: "Je to naše nejsilnější sestava za posledních několik let," říká Malcolm Wilson.
Místa jim museli udělat Mads Ostberg a Eric Camilli. Zatímco Ostberg se snaží o starty v soukromém týmu, Eric Camilli má stále platný kontrakt s M-Sportem. Francouz ale na Monte Carlu 2017 bude muset vzít za vděk Fordem Fiesta R5.
Tu mu "předá" Elfyn Evans, kterému se měl, dle informací 'rallye-magazin.de', povést návrat do vozu WRC. DMACK by měl svůj program zanedlouho oznámit oficiálně. Zatím se zdá, že se postará o starty Evanse, který bude nominován jako třetí jezdec M-Sportu.
Wilson doufá, že jeho tým bude brzy schopný nabídnout více vozů WRC aktuální generace: "Poptávka je enormní. Po Rally Sweden bychom měli být schopni nabídnout více vozů."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.