Malcolm Wilson zkraje týdne odhalil sestavu svého hlavního týmu, teď začínají prosakovat další informace. Eric Camilli musí, alespoň pro začátek, vzít za vděk Fordem Fiesta R5. Naopak Elfynu Evansovi se měl povést návrat do auta WRC.
Týmy měly do pátku čas na to, aby se přihlásily na Rally Monte Carlo. Za M-Sport pojedou v příští sezoně Sébastien Ogier a Ott Tänak: "Je to naše nejsilnější sestava za posledních několik let," říká Malcolm Wilson.
Místa jim museli udělat Mads Ostberg a Eric Camilli. Zatímco Ostberg se snaží o starty v soukromém týmu, Eric Camilli má stále platný kontrakt s M-Sportem. Francouz ale na Monte Carlu 2017 bude muset vzít za vděk Fordem Fiesta R5.
Tu mu "předá" Elfyn Evans, kterému se měl, dle informací 'rallye-magazin.de', povést návrat do vozu WRC. DMACK by měl svůj program zanedlouho oznámit oficiálně. Zatím se zdá, že se postará o starty Evanse, který bude nominován jako třetí jezdec M-Sportu.
Wilson doufá, že jeho tým bude brzy schopný nabídnout více vozů WRC aktuální generace: "Poptávka je enormní. Po Rally Sweden bychom měli být schopni nabídnout více vozů."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.