Christian Loriaux je technickým ředitelem M-Sportu již 15 let - je tedy jasné, že jeho práce se výrazně projevila na voze pro rok 2017. Teď se vyjádřil k nové posile týmu M-Sport, Sébastienu Ogierovi.
Ještě předtím, než promluví o současném stavu, se Christian Loriaux, vrací k těžkému momentu své kariéry: "Největší zklamání mé kariéry bylo, když jsme v roce 2012 nepodepsali se Sébastienem Ogierem. Chtěl jsem vidět Sébastiena Ogiera ve Fordu Fiesta RS WRC, jak bojuje proti Sébastienu Loebovi v Citroënu DS3 WRC. Chtěli jsme ukázat, že je dokážeme porazit... Pořád jsem přesvědčen o tom, že by se nám to povedlo.
Bohůžel, náš hlavní sponzor odešel a my jsme nemohli Sébastiena dostat do týmu. On pak zamířil k Volkswagenu," říká Belgičan. Vraťme se ale do současnosti, podle Loriauxe má M-Sport s Ogierem v roce 2017 velkou šanci na úspěch: "Dnes jde o velký den, protože se Sébastien rozhodl do nás vložit svoji důvěru. Nebudeme mít žádnou omluvu, pokud s ním nezískáme titul v roce 2017.
Je to skvělá novinka, avšak okolnosti, za kterých k tomu došlo, jsou smutné. Jsem u M-Sportu již 15 let a jde o skvělý tým, který tvoří motivovaní a inteligentní lidé. Máme velkou vášeň, nikdy jsme neměli největší rozpočet. Ale i tak jsme dokázali vyhrát MS. Jsme outsideři pro rok 2017 s mnohem menším rozpočtem než konkurence... Je možná pětinový nebo pouze desetinový, než má konkurence. Ale všichni v M-Sportu jsou na 110 % motivovaní."
Technický ředitel navíc také vysekl poklonu svému šéfovi, Malcolmu Wilsonovi, za jeho práci: "V roce 2017 bude ten nejlepší pilot v našem autě. Můj velký obdiv si za to zaslouží Malcolm Wilson. Nikdo toho nikdy neudělal tolik jako Malcolm, jenom aby získal Sébastiena. Neznám žádného jiného šéfa privátního týmu v motorsportu, který by měl takovou vůli. To ukazuje, že je pro Malcolma ze všeho nejdůležitější, aby vyhrál šampionát. Peníze jsou až druhořadé. Kdo by si tedy měl zasloužit větší respekt?"
Sébastien Ogier aktuálně testuje Ford na sněhu ve Švédsku:
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.