Christian Loriaux je technickým ředitelem M-Sportu již 15 let - je tedy jasné, že jeho práce se výrazně projevila na voze pro rok 2017. Teď se vyjádřil k nové posile týmu M-Sport, Sébastienu Ogierovi.
Ještě předtím, než promluví o současném stavu, se Christian Loriaux, vrací k těžkému momentu své kariéry: "Největší zklamání mé kariéry bylo, když jsme v roce 2012 nepodepsali se Sébastienem Ogierem. Chtěl jsem vidět Sébastiena Ogiera ve Fordu Fiesta RS WRC, jak bojuje proti Sébastienu Loebovi v Citroënu DS3 WRC. Chtěli jsme ukázat, že je dokážeme porazit... Pořád jsem přesvědčen o tom, že by se nám to povedlo.
Bohůžel, náš hlavní sponzor odešel a my jsme nemohli Sébastiena dostat do týmu. On pak zamířil k Volkswagenu," říká Belgičan. Vraťme se ale do současnosti, podle Loriauxe má M-Sport s Ogierem v roce 2017 velkou šanci na úspěch: "Dnes jde o velký den, protože se Sébastien rozhodl do nás vložit svoji důvěru. Nebudeme mít žádnou omluvu, pokud s ním nezískáme titul v roce 2017.
Je to skvělá novinka, avšak okolnosti, za kterých k tomu došlo, jsou smutné. Jsem u M-Sportu již 15 let a jde o skvělý tým, který tvoří motivovaní a inteligentní lidé. Máme velkou vášeň, nikdy jsme neměli největší rozpočet. Ale i tak jsme dokázali vyhrát MS. Jsme outsideři pro rok 2017 s mnohem menším rozpočtem než konkurence... Je možná pětinový nebo pouze desetinový, než má konkurence. Ale všichni v M-Sportu jsou na 110 % motivovaní."
Technický ředitel navíc také vysekl poklonu svému šéfovi, Malcolmu Wilsonovi, za jeho práci: "V roce 2017 bude ten nejlepší pilot v našem autě. Můj velký obdiv si za to zaslouží Malcolm Wilson. Nikdo toho nikdy neudělal tolik jako Malcolm, jenom aby získal Sébastiena. Neznám žádného jiného šéfa privátního týmu v motorsportu, který by měl takovou vůli. To ukazuje, že je pro Malcolma ze všeho nejdůležitější, aby vyhrál šampionát. Peníze jsou až druhořadé. Kdo by si tedy měl zasloužit větší respekt?"
Sébastien Ogier aktuálně testuje Ford na sněhu ve Švédsku:
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?