Christian Loriaux je technickým ředitelem M-Sportu již 15 let - je tedy jasné, že jeho práce se výrazně projevila na voze pro rok 2017. Teď se vyjádřil k nové posile týmu M-Sport, Sébastienu Ogierovi.
Ještě předtím, než promluví o současném stavu, se Christian Loriaux, vrací k těžkému momentu své kariéry: "Největší zklamání mé kariéry bylo, když jsme v roce 2012 nepodepsali se Sébastienem Ogierem. Chtěl jsem vidět Sébastiena Ogiera ve Fordu Fiesta RS WRC, jak bojuje proti Sébastienu Loebovi v Citroënu DS3 WRC. Chtěli jsme ukázat, že je dokážeme porazit... Pořád jsem přesvědčen o tom, že by se nám to povedlo.
Bohůžel, náš hlavní sponzor odešel a my jsme nemohli Sébastiena dostat do týmu. On pak zamířil k Volkswagenu," říká Belgičan. Vraťme se ale do současnosti, podle Loriauxe má M-Sport s Ogierem v roce 2017 velkou šanci na úspěch: "Dnes jde o velký den, protože se Sébastien rozhodl do nás vložit svoji důvěru. Nebudeme mít žádnou omluvu, pokud s ním nezískáme titul v roce 2017.
Je to skvělá novinka, avšak okolnosti, za kterých k tomu došlo, jsou smutné. Jsem u M-Sportu již 15 let a jde o skvělý tým, který tvoří motivovaní a inteligentní lidé. Máme velkou vášeň, nikdy jsme neměli největší rozpočet. Ale i tak jsme dokázali vyhrát MS. Jsme outsideři pro rok 2017 s mnohem menším rozpočtem než konkurence... Je možná pětinový nebo pouze desetinový, než má konkurence. Ale všichni v M-Sportu jsou na 110 % motivovaní."
Technický ředitel navíc také vysekl poklonu svému šéfovi, Malcolmu Wilsonovi, za jeho práci: "V roce 2017 bude ten nejlepší pilot v našem autě. Můj velký obdiv si za to zaslouží Malcolm Wilson. Nikdo toho nikdy neudělal tolik jako Malcolm, jenom aby získal Sébastiena. Neznám žádného jiného šéfa privátního týmu v motorsportu, který by měl takovou vůli. To ukazuje, že je pro Malcolma ze všeho nejdůležitější, aby vyhrál šampionát. Peníze jsou až druhořadé. Kdo by si tedy měl zasloužit větší respekt?"
Sébastien Ogier aktuálně testuje Ford na sněhu ve Švédsku:
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.