Podle britského 'Motorsport.com' Nasser Al-Attiyah přiznal, že pracuje na startech s Volkswagenem Polo R WRC 2017 v MS.
Auto je přitom plně vyvinuté, otestované a je připravené k nasazení. Nasser Al-Attiyah pro 'Motorsport.com' přiznal, že společně s emirátem Katar, který dřží 14,6 % akcií Volkswagenu, pracuje na startech s Volkswagenem ve WRC. "Snažíme se startovat s Polem R WRC 2017 v MS v rally v příštím roce. Jak víte, Katar má nějaké akcie Volkswagenu," řekl dvojnásobný vítěz Dakaru.
"Už jsem se v Kataru sešel s představiteli státu a snažíme se učinit dohodu. Pokud to bude možné, tak proč ne? Pokud dostaneme potvrzení, tak pojedeme celou sezonu 2017," pokračuje jezdec. Ten se letos soustředil na letní Olympijské hry a starty v dálkových soutěžích, proto ve WRC nejel.
Vzhledem k tomu, že k homologaci auta je potřeba nasadit tým alespoň o dvou vozech do kompletního šampionátu, pak by Al-Attiyah musel mít také minimálně jednoho týmového kolegu. Je však zřejmé, že zajistit finančně starty kompletního týmu by bylo velmi nákladné. Podle některých spekulacích by se o náklady mohly podělit Katar a Red Bull. Vždyť v těchto barvách pojede Al-Attiyah také na Dakaru.
Pokud by mu nevyšel plán s Volkswagenem Polo R WRC 2017, pak by chtěl Nasser jezdit v MS alespoň s vozem specifikace 2016.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.