Podle britského 'Motorsport.com' Nasser Al-Attiyah přiznal, že pracuje na startech s Volkswagenem Polo R WRC 2017 v MS.
Auto je přitom plně vyvinuté, otestované a je připravené k nasazení. Nasser Al-Attiyah pro 'Motorsport.com' přiznal, že společně s emirátem Katar, který dřží 14,6 % akcií Volkswagenu, pracuje na startech s Volkswagenem ve WRC. "Snažíme se startovat s Polem R WRC 2017 v MS v rally v příštím roce. Jak víte, Katar má nějaké akcie Volkswagenu," řekl dvojnásobný vítěz Dakaru.
"Už jsem se v Kataru sešel s představiteli státu a snažíme se učinit dohodu. Pokud to bude možné, tak proč ne? Pokud dostaneme potvrzení, tak pojedeme celou sezonu 2017," pokračuje jezdec. Ten se letos soustředil na letní Olympijské hry a starty v dálkových soutěžích, proto ve WRC nejel.
Vzhledem k tomu, že k homologaci auta je potřeba nasadit tým alespoň o dvou vozech do kompletního šampionátu, pak by Al-Attiyah musel mít také minimálně jednoho týmového kolegu. Je však zřejmé, že zajistit finančně starty kompletního týmu by bylo velmi nákladné. Podle některých spekulacích by se o náklady mohly podělit Katar a Red Bull. Vždyť v těchto barvách pojede Al-Attiyah také na Dakaru.
Pokud by mu nevyšel plán s Volkswagenem Polo R WRC 2017, pak by chtěl Nasser jezdit v MS alespoň s vozem specifikace 2016.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?