Podle britského 'Motorsport.com' Nasser Al-Attiyah přiznal, že pracuje na startech s Volkswagenem Polo R WRC 2017 v MS.
Auto je přitom plně vyvinuté, otestované a je připravené k nasazení. Nasser Al-Attiyah pro 'Motorsport.com' přiznal, že společně s emirátem Katar, který dřží 14,6 % akcií Volkswagenu, pracuje na startech s Volkswagenem ve WRC. "Snažíme se startovat s Polem R WRC 2017 v MS v rally v příštím roce. Jak víte, Katar má nějaké akcie Volkswagenu," řekl dvojnásobný vítěz Dakaru.
"Už jsem se v Kataru sešel s představiteli státu a snažíme se učinit dohodu. Pokud to bude možné, tak proč ne? Pokud dostaneme potvrzení, tak pojedeme celou sezonu 2017," pokračuje jezdec. Ten se letos soustředil na letní Olympijské hry a starty v dálkových soutěžích, proto ve WRC nejel.
Vzhledem k tomu, že k homologaci auta je potřeba nasadit tým alespoň o dvou vozech do kompletního šampionátu, pak by Al-Attiyah musel mít také minimálně jednoho týmového kolegu. Je však zřejmé, že zajistit finančně starty kompletního týmu by bylo velmi nákladné. Podle některých spekulacích by se o náklady mohly podělit Katar a Red Bull. Vždyť v těchto barvách pojede Al-Attiyah také na Dakaru.
Pokud by mu nevyšel plán s Volkswagenem Polo R WRC 2017, pak by chtěl Nasser jezdit v MS alespoň s vozem specifikace 2016.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.