V důsledku odchodu Volkswagenu z WRC se konec sezony pořádně zdramatizoval. Nejčastější otázkou současných dní je - kam půjde Sébastien Ogier? Příští týden by měl úřadující mistr světa usednout do Fordu Fiesta RS WRC.
Dojde k senzaci, o které spousta fanoušků sní? Sébastien Ogier si pohrává s myšlenkou přestupu do M-Sportu. Ve Walesu Francouz opět zopakoval, že lituje toho, že za tým Malcolma Wilsona ještě nikdy nejezdil: "Ale jeden nikdy neví..." řekl tehdy Francouz, o pár týdnů později už zřejmě usedne do Fordu v rámci testů.
Volkswagen krátce po Rally Wales oznámil svůj úmysl odejít z WRC - všichni tři současní jezdci sice mají platné smlouvy, ale samozřejmě chtějí všichni jezdit ve WRC i příští rok. Nejlepší karty v ruce má samozřejmě Sébastien Ogier. On je tím jezdcem, kterého chtějí všechny týmy.
Malcolm Wilson si tuto jedinečnou šanci velmi dobře uvědomuje a už se v pozadí enormně snaží dostat Sébastiena do svého týmu. Brit dokonce nepojede do Austrálie, aby byl schopen zajistit přichod Ogiera do M-Sportu! Malcolm zatím pozval Francouze na testy - ty se konají příští čtvrtek a pátek.
"Samozřejmě to půjde jen tehdy, pokud to Volkswagen schválí," říká Malcolm Wilson, který je přesvědčen o tom, že může Ogierovi nabídnout konkurenceschopné auto. "Je jasné, že uděláme vše pro to, abychom do našeho týmu dostali ty nejlepší jezdce. Ale není to v našich rukou - respektujeme smlouvy a ujednání. Avšak i přesto všechno doufáme, že Sébastien naši nabídku přijme a udělá si svůj názor na naše auto."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?