V důsledku odchodu Volkswagenu z WRC se konec sezony pořádně zdramatizoval. Nejčastější otázkou současných dní je - kam půjde Sébastien Ogier? Příští týden by měl úřadující mistr světa usednout do Fordu Fiesta RS WRC.
Dojde k senzaci, o které spousta fanoušků sní? Sébastien Ogier si pohrává s myšlenkou přestupu do M-Sportu. Ve Walesu Francouz opět zopakoval, že lituje toho, že za tým Malcolma Wilsona ještě nikdy nejezdil: "Ale jeden nikdy neví..." řekl tehdy Francouz, o pár týdnů později už zřejmě usedne do Fordu v rámci testů.
Volkswagen krátce po Rally Wales oznámil svůj úmysl odejít z WRC - všichni tři současní jezdci sice mají platné smlouvy, ale samozřejmě chtějí všichni jezdit ve WRC i příští rok. Nejlepší karty v ruce má samozřejmě Sébastien Ogier. On je tím jezdcem, kterého chtějí všechny týmy.
Malcolm Wilson si tuto jedinečnou šanci velmi dobře uvědomuje a už se v pozadí enormně snaží dostat Sébastiena do svého týmu. Brit dokonce nepojede do Austrálie, aby byl schopen zajistit přichod Ogiera do M-Sportu! Malcolm zatím pozval Francouze na testy - ty se konají příští čtvrtek a pátek.
"Samozřejmě to půjde jen tehdy, pokud to Volkswagen schválí," říká Malcolm Wilson, který je přesvědčen o tom, že může Ogierovi nabídnout konkurenceschopné auto. "Je jasné, že uděláme vše pro to, abychom do našeho týmu dostali ty nejlepší jezdce. Ale není to v našich rukou - respektujeme smlouvy a ujednání. Avšak i přesto všechno doufáme, že Sébastien naši nabídku přijme a udělá si svůj názor na naše auto."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?