V důsledku odchodu Volkswagenu z WRC se konec sezony pořádně zdramatizoval. Nejčastější otázkou současných dní je - kam půjde Sébastien Ogier? Příští týden by měl úřadující mistr světa usednout do Fordu Fiesta RS WRC.
Dojde k senzaci, o které spousta fanoušků sní? Sébastien Ogier si pohrává s myšlenkou přestupu do M-Sportu. Ve Walesu Francouz opět zopakoval, že lituje toho, že za tým Malcolma Wilsona ještě nikdy nejezdil: "Ale jeden nikdy neví..." řekl tehdy Francouz, o pár týdnů později už zřejmě usedne do Fordu v rámci testů.
Volkswagen krátce po Rally Wales oznámil svůj úmysl odejít z WRC - všichni tři současní jezdci sice mají platné smlouvy, ale samozřejmě chtějí všichni jezdit ve WRC i příští rok. Nejlepší karty v ruce má samozřejmě Sébastien Ogier. On je tím jezdcem, kterého chtějí všechny týmy.
Malcolm Wilson si tuto jedinečnou šanci velmi dobře uvědomuje a už se v pozadí enormně snaží dostat Sébastiena do svého týmu. Brit dokonce nepojede do Austrálie, aby byl schopen zajistit přichod Ogiera do M-Sportu! Malcolm zatím pozval Francouze na testy - ty se konají příští čtvrtek a pátek.
"Samozřejmě to půjde jen tehdy, pokud to Volkswagen schválí," říká Malcolm Wilson, který je přesvědčen o tom, že může Ogierovi nabídnout konkurenceschopné auto. "Je jasné, že uděláme vše pro to, abychom do našeho týmu dostali ty nejlepší jezdce. Ale není to v našich rukou - respektujeme smlouvy a ujednání. Avšak i přesto všechno doufáme, že Sébastien naši nabídku přijme a udělá si svůj názor na naše auto."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.