Ola Floene, navigátor Madse Ostberga, musel po druhé etapě vyhledat lékařskou péči. Nora postihl poměrně kuriózní problém, když jej na jednom z přejezdů zřejmě uštkl had.
47 letý navigátor pomáhal svému kolegovi, Madsi Ostbergovi, v práci na Fordu Fiesta RS WRC před páteční RZ Dyfnant, když ho, dle jeho slov, do ruky uštkl had. "V rychlosti jsme pracovali na autě a potřebovali jsme najít nějaký kámen, abychom autu zabránili, aby nám ujelo.
Zahled jsem jeden kámen, chytl ho a snažil se ho donést k autu. Nic jsem necítil. Po rychlostním testu jsem Madsovi řekl, že se necítím dobře. Do palce jsem dostal křeč a byl to zvláštní pocit. Bylo to horší a horší, když jsme dojeli na Chester [místo konání pátečního večerního testu], tak jsem se necítil vůbec dobře a moje ruka byla tak velká," popisuje Ola Floene.
Ola věřil, že se věci přes noc vyřeší a dnes už se bude cítit dobře. Na první dopolední zkoušce ale zjistil, že opak je pravdou: "Dnes byl [Ola] divný hned od rána. Nechoval se normálně. Na zkouškách docela bojoval, neměl vůbec dobrý rytmus. Rozpis četl, což není normální" říká Mads Ostberg.
"Mluvili jsme o tom a na další zkoušce se to pokusil zlepšit. Ale bylo to horší a horší. Na konci jsem se ho zeptal, jak se cítil a on přiznal, že ne moc dobře. Potom jsem se podíval na jeho ruku a viděl kousnutí," pokračuje jezdec. Floene vyhledal doktora v dopoledním přeskupení v Corrisu.
Ten mu dal tablety proti uštknutí. Ty zabraly a posádka mohla zdárně dokončit odpolední sekci. I když nikdo není schopen potvrdit uštknutí hadem, Ostberg o tom nepochybuje: "Z mé zkušenosti pokud jste uštknutí hadem, tak to vypadá přesně takto. V Norsku máme hada, který je jedovatý ale ne nebezpečný pro člověka. Možná po jeho uštknutí dostanete horečku a není Vám dobře. Tohle byly velmi podobné příznaky, je to bizardní."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?