Ola Floene, navigátor Madse Ostberga, musel po druhé etapě vyhledat lékařskou péči. Nora postihl poměrně kuriózní problém, když jej na jednom z přejezdů zřejmě uštkl had.
47 letý navigátor pomáhal svému kolegovi, Madsi Ostbergovi, v práci na Fordu Fiesta RS WRC před páteční RZ Dyfnant, když ho, dle jeho slov, do ruky uštkl had. "V rychlosti jsme pracovali na autě a potřebovali jsme najít nějaký kámen, abychom autu zabránili, aby nám ujelo.
Zahled jsem jeden kámen, chytl ho a snažil se ho donést k autu. Nic jsem necítil. Po rychlostním testu jsem Madsovi řekl, že se necítím dobře. Do palce jsem dostal křeč a byl to zvláštní pocit. Bylo to horší a horší, když jsme dojeli na Chester [místo konání pátečního večerního testu], tak jsem se necítil vůbec dobře a moje ruka byla tak velká," popisuje Ola Floene.
Ola věřil, že se věci přes noc vyřeší a dnes už se bude cítit dobře. Na první dopolední zkoušce ale zjistil, že opak je pravdou: "Dnes byl [Ola] divný hned od rána. Nechoval se normálně. Na zkouškách docela bojoval, neměl vůbec dobrý rytmus. Rozpis četl, což není normální" říká Mads Ostberg.
"Mluvili jsme o tom a na další zkoušce se to pokusil zlepšit. Ale bylo to horší a horší. Na konci jsem se ho zeptal, jak se cítil a on přiznal, že ne moc dobře. Potom jsem se podíval na jeho ruku a viděl kousnutí," pokračuje jezdec. Floene vyhledal doktora v dopoledním přeskupení v Corrisu.
Ten mu dal tablety proti uštknutí. Ty zabraly a posádka mohla zdárně dokončit odpolední sekci. I když nikdo není schopen potvrdit uštknutí hadem, Ostberg o tom nepochybuje: "Z mé zkušenosti pokud jste uštknutí hadem, tak to vypadá přesně takto. V Norsku máme hada, který je jedovatý ale ne nebezpečný pro člověka. Možná po jeho uštknutí dostanete horečku a není Vám dobře. Tohle byly velmi podobné příznaky, je to bizardní."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.