Na oficiální seznam přihlášených na Tour de Corse zatím stále čekáme. Už teď ale víme, že na středomořském ostrově uvidíme Citroëny v barvách Abu Dhabi Total WRT.
Do Citroënů DS3 WRC usednou Kris Meeke a Craig Breen. Meeke už letos vyhrál v Portugalsku a pro Breena půjde o čtvrtý start (předtím startoval ve Švédsku, v Polsku a Finsku). Paradoxem je, že Breen má s Korsikou více zkušeností než Meeke. Ir na ostrově startoval již čtyřikrát (mezi roky 2012 až 2015) v rámci šampionátů IRC, WRC2 a ME.
Tým využil této příležitosti k tomu, aby také popřál svým hodně zdraví své třetí posádce, Stéphane Lefebvre a Gabin Moreau, kteří měli těžkou nehodu v rámci Rallye Deutschland. Pro ně je teď prioritou se brzy uzdravit, aby se mohli vrátit do šampionátu na konci roku. "Dát se brzy dohromady pro mě bylo klíčové. Velmi rychle jsem se zbavil berlí a už mohu chodit, ale pořád cítim bolest na bocích od zlomených žeber.
Abych se zabavil, koupil jsem si kabelovou televizi a také hraji na simulátoru! Až budu dostatečně vyzdravený, začnu pracovat s lékařem Citroën Racingu. Doufám, že budu na Korsice alespoň jako divák. Budu tak moci být s týmem, následně už budu vyhlížet termín mého návratu na tratě. Cílem je, abych se za volant vrátil na konci sezony!" řekl Stéphane Lefebvre.
"Od operace, během které mě vydělali lékaři šrouby, které jsem měl z Německa, se uzdravuji rychleji. Samozřejmě, zatím stále nemohu chodit, ale snažím se velmi opatrně dělat první krůčky. Následně se budu zotavovat ve specializovaném středisku. Uzdravení zabere několik týdnů, asi mi to bude trvat déle než Stéphanovi, ale chceme oba chceme spolu co nejdříve zase jezdit," řekl Gabin Moreau.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.