Na oficiální seznam přihlášených na Tour de Corse zatím stále čekáme. Už teď ale víme, že na středomořském ostrově uvidíme Citroëny v barvách Abu Dhabi Total WRT.
Do Citroënů DS3 WRC usednou Kris Meeke a Craig Breen. Meeke už letos vyhrál v Portugalsku a pro Breena půjde o čtvrtý start (předtím startoval ve Švédsku, v Polsku a Finsku). Paradoxem je, že Breen má s Korsikou více zkušeností než Meeke. Ir na ostrově startoval již čtyřikrát (mezi roky 2012 až 2015) v rámci šampionátů IRC, WRC2 a ME.
Tým využil této příležitosti k tomu, aby také popřál svým hodně zdraví své třetí posádce, Stéphane Lefebvre a Gabin Moreau, kteří měli těžkou nehodu v rámci Rallye Deutschland. Pro ně je teď prioritou se brzy uzdravit, aby se mohli vrátit do šampionátu na konci roku. "Dát se brzy dohromady pro mě bylo klíčové. Velmi rychle jsem se zbavil berlí a už mohu chodit, ale pořád cítim bolest na bocích od zlomených žeber.
Abych se zabavil, koupil jsem si kabelovou televizi a také hraji na simulátoru! Až budu dostatečně vyzdravený, začnu pracovat s lékařem Citroën Racingu. Doufám, že budu na Korsice alespoň jako divák. Budu tak moci být s týmem, následně už budu vyhlížet termín mého návratu na tratě. Cílem je, abych se za volant vrátil na konci sezony!" řekl Stéphane Lefebvre.
"Od operace, během které mě vydělali lékaři šrouby, které jsem měl z Německa, se uzdravuji rychleji. Samozřejmě, zatím stále nemohu chodit, ale snažím se velmi opatrně dělat první krůčky. Následně se budu zotavovat ve specializovaném středisku. Uzdravení zabere několik týdnů, asi mi to bude trvat déle než Stéphanovi, ale chceme oba chceme spolu co nejdříve zase jezdit," řekl Gabin Moreau.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.