1. září mělo dle plánu dojít k homologaci speciálu Hyundai i20 R5. Už brzy bychom se měli dočkat prvních ostrých jízd tohoto nového speciálu kategorie R5. Na soutěži WRC na Korsice by se za volantem tohoto speciálu měl objevit Stéphane Sarrazin.
Vývoj speciálu Hyundai i20 R5 se uzavřel. Posledních několik týdnů muselo být v Alzenau, sídle sportovního týmu Hyundai, asi dost hektických, když vše směřovalo k homologaci vozu k 1. září 2016. O několik dní později jsou v plánu první závodní starty. Aby potenciální zákazníci věděli, do čeho jdou, tak pro ně Hyundai už před několika týdny zorganizoval testovací jízdy.
Těch se měli zúčastnit Tomáš Ondrej, Łukasz Pieniążek, Miguel Fuster, Iván Ares, Manuel Mora, Pedro Burgo a Derek McGeehan. Aktuálně nejdůležitěji se jeví fakt, že tovární jezdec Toyoty, Stéphane Sarrazin, plánune start s i20 R5 na Tour de Corse. Francouz auto již několikrát testoval a mohl by být dobrým měřítkem konkurenceschopnost nového speciálu ve srovnání s ostatními speciály R5. Vedle Sarrazina by se na Korsice s novým speciálem měl objevit také dle očekávání Kevin Abbring a 23letý italský mladík Fabio Andolfi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.