Některé spekulace dokonce hovořily o tom, že už Fin s Toyotou Yaris WRC jezdil v rámci testů. To však Lappi odmítl, podle něj jde jen o spekulace.
"Ano, jsou zde spekulace. Ale mohu Vám říci, že jsem ještě nikdy neřídil vůz WRC. Byl jsem však v dílně Toyoty. Takže spekulace vzešly z toho [návštěvy Toyoty]. Alespoň mám za to. Ano, v Toyotě jsem již byl, to je pravda. Jde o jednu z možností pro příští rok.
Chci zcela určitě závodit. Nedělám si žádné plány, beru to soutěž po soutěži. Nepřemýšlím o šampionátu [WRC2]. Když to [titul] vyjde, tak to vyjde, když ne, tak se nestane nic vážného. Alespoň si to myslím. Moji budoucnost to nezmění," říká Esapekka Lappi.
Jezdec Škody Motorsport v poslední době získal dvě vítězství v rámci WRC2 - doma ve Finsku a pak poměrně nečekaně na asfaltu v Německu. Fin ještě může odjet dvě soutěže, na vedoucího Elfyna Evanse, který už ale může bodovat jenom jednou, ztrácí 13 bodů. Jeho hlavním soupeřem v boji o titul tak zřejmě bude Teemu Suninen, na kterého mu chybí 11 bodů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.