Některé spekulace dokonce hovořily o tom, že už Fin s Toyotou Yaris WRC jezdil v rámci testů. To však Lappi odmítl, podle něj jde jen o spekulace.
"Ano, jsou zde spekulace. Ale mohu Vám říci, že jsem ještě nikdy neřídil vůz WRC. Byl jsem však v dílně Toyoty. Takže spekulace vzešly z toho [návštěvy Toyoty]. Alespoň mám za to. Ano, v Toyotě jsem již byl, to je pravda. Jde o jednu z možností pro příští rok.
Chci zcela určitě závodit. Nedělám si žádné plány, beru to soutěž po soutěži. Nepřemýšlím o šampionátu [WRC2]. Když to [titul] vyjde, tak to vyjde, když ne, tak se nestane nic vážného. Alespoň si to myslím. Moji budoucnost to nezmění," říká Esapekka Lappi.
Jezdec Škody Motorsport v poslední době získal dvě vítězství v rámci WRC2 - doma ve Finsku a pak poměrně nečekaně na asfaltu v Německu. Fin ještě může odjet dvě soutěže, na vedoucího Elfyna Evanse, který už ale může bodovat jenom jednou, ztrácí 13 bodů. Jeho hlavním soupeřem v boji o titul tak zřejmě bude Teemu Suninen, na kterého mu chybí 11 bodů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?