Některé spekulace dokonce hovořily o tom, že už Fin s Toyotou Yaris WRC jezdil v rámci testů. To však Lappi odmítl, podle něj jde jen o spekulace.
"Ano, jsou zde spekulace. Ale mohu Vám říci, že jsem ještě nikdy neřídil vůz WRC. Byl jsem však v dílně Toyoty. Takže spekulace vzešly z toho [návštěvy Toyoty]. Alespoň mám za to. Ano, v Toyotě jsem již byl, to je pravda. Jde o jednu z možností pro příští rok.
Chci zcela určitě závodit. Nedělám si žádné plány, beru to soutěž po soutěži. Nepřemýšlím o šampionátu [WRC2]. Když to [titul] vyjde, tak to vyjde, když ne, tak se nestane nic vážného. Alespoň si to myslím. Moji budoucnost to nezmění," říká Esapekka Lappi.
Jezdec Škody Motorsport v poslední době získal dvě vítězství v rámci WRC2 - doma ve Finsku a pak poměrně nečekaně na asfaltu v Německu. Fin ještě může odjet dvě soutěže, na vedoucího Elfyna Evanse, který už ale může bodovat jenom jednou, ztrácí 13 bodů. Jeho hlavním soupeřem v boji o titul tak zřejmě bude Teemu Suninen, na kterého mu chybí 11 bodů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?