Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, potvrdil, že se Elfyn Evans ještě během letošního roku ukáže v soutěži MS. Cílem bude zabojovat o titul ve WRC2.
Minulý měsíc po Rally Finland se nechal Elfyn Evans slyšet, že v plánu již nemá žádnou soutěž ve WRC. Tento víkend se Welšanovi podařilo vyhrát britský titul na Ulster Rally. Co bude mít tedy po zbytek roku na práci? Malcolm Wilson prohlásil, že se 27 letý jezdec před koncem roku ještě ukáže v MS, avšak s vozem kategorie WRC2.
Tam má Evans stále ještě šanci získat titul, avšak Teemu Suninen na něj ztrácí pouze 2 body. Také Esapekka Lappi se díky vítězstvím ve Finsku a Německu dotáhl na čelo tabulky se ztrátou pouze 13 bodů. Oba Finové navíc mohou bodovat ještě ve dvou soutěžích, Elfyn už pouze v jedné.
"Budou [Evans a Craig Parry] zpět ve voze ještě před koncem roku. Potřebujeme pouze vyhodnotit a následně vybrat soutěž, která jim dá nejlepší šanci na to, aby si zajistili letos další titul," řekl šéf M-Sportu. Podle spekulací by touto soutěží měla být domácí Rally Wales GB.
Samotný jezdec se zatím těší ze zisku britského titulu: "Je to opravdu skvělý pocit vyhrát BRC titul v takovém stylu. Byla to těžká rally, museli jsme se dost koncentrovat. Byla to dost těžká soutěž, snad nejtěžší v celém roce, počasí se pořád měnilo. Vyhrát rally a šampionát bylo velmi speciální, zvláště poté, co je tomu přesně 20 let od doby, co stejného úspěchu dosáhl můj táta," říká Elfyn Evans.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?