Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, potvrdil, že se Elfyn Evans ještě během letošního roku ukáže v soutěži MS. Cílem bude zabojovat o titul ve WRC2.
Minulý měsíc po Rally Finland se nechal Elfyn Evans slyšet, že v plánu již nemá žádnou soutěž ve WRC. Tento víkend se Welšanovi podařilo vyhrát britský titul na Ulster Rally. Co bude mít tedy po zbytek roku na práci? Malcolm Wilson prohlásil, že se 27 letý jezdec před koncem roku ještě ukáže v MS, avšak s vozem kategorie WRC2.
Tam má Evans stále ještě šanci získat titul, avšak Teemu Suninen na něj ztrácí pouze 2 body. Také Esapekka Lappi se díky vítězstvím ve Finsku a Německu dotáhl na čelo tabulky se ztrátou pouze 13 bodů. Oba Finové navíc mohou bodovat ještě ve dvou soutěžích, Elfyn už pouze v jedné.
"Budou [Evans a Craig Parry] zpět ve voze ještě před koncem roku. Potřebujeme pouze vyhodnotit a následně vybrat soutěž, která jim dá nejlepší šanci na to, aby si zajistili letos další titul," řekl šéf M-Sportu. Podle spekulací by touto soutěží měla být domácí Rally Wales GB.
Samotný jezdec se zatím těší ze zisku britského titulu: "Je to opravdu skvělý pocit vyhrát BRC titul v takovém stylu. Byla to těžká rally, museli jsme se dost koncentrovat. Byla to dost těžká soutěž, snad nejtěžší v celém roce, počasí se pořád měnilo. Vyhrát rally a šampionát bylo velmi speciální, zvláště poté, co je tomu přesně 20 let od doby, co stejného úspěchu dosáhl můj táta," říká Elfyn Evans.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.