Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, potvrdil, že se Elfyn Evans ještě během letošního roku ukáže v soutěži MS. Cílem bude zabojovat o titul ve WRC2.
Minulý měsíc po Rally Finland se nechal Elfyn Evans slyšet, že v plánu již nemá žádnou soutěž ve WRC. Tento víkend se Welšanovi podařilo vyhrát britský titul na Ulster Rally. Co bude mít tedy po zbytek roku na práci? Malcolm Wilson prohlásil, že se 27 letý jezdec před koncem roku ještě ukáže v MS, avšak s vozem kategorie WRC2.
Tam má Evans stále ještě šanci získat titul, avšak Teemu Suninen na něj ztrácí pouze 2 body. Také Esapekka Lappi se díky vítězstvím ve Finsku a Německu dotáhl na čelo tabulky se ztrátou pouze 13 bodů. Oba Finové navíc mohou bodovat ještě ve dvou soutěžích, Elfyn už pouze v jedné.
"Budou [Evans a Craig Parry] zpět ve voze ještě před koncem roku. Potřebujeme pouze vyhodnotit a následně vybrat soutěž, která jim dá nejlepší šanci na to, aby si zajistili letos další titul," řekl šéf M-Sportu. Podle spekulací by touto soutěží měla být domácí Rally Wales GB.
Samotný jezdec se zatím těší ze zisku britského titulu: "Je to opravdu skvělý pocit vyhrát BRC titul v takovém stylu. Byla to těžká rally, museli jsme se dost koncentrovat. Byla to dost těžká soutěž, snad nejtěžší v celém roce, počasí se pořád měnilo. Vyhrát rally a šampionát bylo velmi speciální, zvláště poté, co je tomu přesně 20 let od doby, co stejného úspěchu dosáhl můj táta," říká Elfyn Evans.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?