Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, potvrdil, že se Elfyn Evans ještě během letošního roku ukáže v soutěži MS. Cílem bude zabojovat o titul ve WRC2.
Minulý měsíc po Rally Finland se nechal Elfyn Evans slyšet, že v plánu již nemá žádnou soutěž ve WRC. Tento víkend se Welšanovi podařilo vyhrát britský titul na Ulster Rally. Co bude mít tedy po zbytek roku na práci? Malcolm Wilson prohlásil, že se 27 letý jezdec před koncem roku ještě ukáže v MS, avšak s vozem kategorie WRC2.
Tam má Evans stále ještě šanci získat titul, avšak Teemu Suninen na něj ztrácí pouze 2 body. Také Esapekka Lappi se díky vítězstvím ve Finsku a Německu dotáhl na čelo tabulky se ztrátou pouze 13 bodů. Oba Finové navíc mohou bodovat ještě ve dvou soutěžích, Elfyn už pouze v jedné.
"Budou [Evans a Craig Parry] zpět ve voze ještě před koncem roku. Potřebujeme pouze vyhodnotit a následně vybrat soutěž, která jim dá nejlepší šanci na to, aby si zajistili letos další titul," řekl šéf M-Sportu. Podle spekulací by touto soutěží měla být domácí Rally Wales GB.
Samotný jezdec se zatím těší ze zisku britského titulu: "Je to opravdu skvělý pocit vyhrát BRC titul v takovém stylu. Byla to těžká rally, museli jsme se dost koncentrovat. Byla to dost těžká soutěž, snad nejtěžší v celém roce, počasí se pořád měnilo. Vyhrát rally a šampionát bylo velmi speciální, zvláště poté, co je tomu přesně 20 let od doby, co stejného úspěchu dosáhl můj táta," říká Elfyn Evans.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?