Stephane Lefebvre a Gabin Moreau jsou v nemocnici po nehodě, kterou zaznamenali během druhé etapy Rally Deutschland. Oba mají “zlomeni a vnitřní zranění”.
Oznámili to alespoň organizátoři soutěže v sobotu večer poté, co jezdec Citroënu tvrdě havaroval na prvním průjezdu kultovní vložky Panzerplatte. “Jezdec a spolujezdec vozu 10 byli převezeni do nemocnice na vyšetření po jejich nehodě na RZ10,” píše se v prohlášení organizátorů.
“Vyšetření odhalila zlomeniny a vnitřní zranění u obou. Posádka tedy musela zůstat v nemocnici. Podle doktorů však zranění nejsou ohrožující život posádky,” píše se dale ve zprávě. Podle zprávy ze sociální sítě, kterou tam umístil Lefebvre, musel Moreau podstoupit operaci levého kotníku, který měl polámaný.
Podle dostupných zpráv Citroën DS3 WRC narazil ve velmi vysoké rychlosti do stromu na RZ Panzerplatte. Podle zpráv britského ‘Autosportu’ byl jako první do nemocnice transportován letecky Lefevre, zatímco záchranáři vyprošťovali ještě z vozu jeho navigátora. Podle jezdců, kteří startovali v pořadí až za francouzskou dvojicí, byl jejich vůz velmi silně poškozen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.