Citroën je nakloněný tomu, aby se do jeho barev vrátil Thierry Neuville v sezoně 2017. Zařadil by se tak po bok Krise Meekea.
Thierry Neuville už v juniorském týmu Citroënu jezdil v roce 2012, když vstoupil do WRC. Tehdy byla volba Citroënu poměrně zřejmá, protože v dřívějších letech jezdil Belgičan u Peugeotu v IRC. Jenomže na rok 2013 dostal od francouzského týmu nabídku pouze na neúplnou sezonu, a tak raději přešel k M-Sportu, kde se stal vice-mistrem světa s Fordem.
Yves Matton, šéf továrního týmu Citroën, se dříve k myšlence návratu Neuvillea k Citroënu stavěl spíše chladně. Jenže podle spekulací je šance na smlouvu pro rok 2017 větší a větší. Dle Mattona jsou pro něj dveře Citroënu otevřené a pokud by měl v týmu Meekea a Neuvillea, pak by oba považoval za jezdce číslo 1.
"Je to jedno z možných řešení. Neuville a Meeke jsou pro mě na stejné úrovni. Nezapomínejme, že jsem ve WTCC zvádl mít v jednom týmu čtyři jezdce na stejné úrovni. Mít je oba je jedním z možných scénářů, ale aktuálně si píši různé scénáře. Na konci toho měsíce budeme vědět, co je nejlepší volbou," říká Yves Matton pro 'Autosport'.
Ten má momentálně ve svém seznamu až 10 jezdců, na konci srpna na něm zbyde už jen 4 nebo 5 soutěžáků. Neuville svoji budoucnost nekomentuje, avšak zdroje blízké jezdci připouštějí, že se blíží konec spolupráce mezi ním a Hyundai po 3 letech, ve kterých spolu získali první vítězství značky ve WRC.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?