Citroën je nakloněný tomu, aby se do jeho barev vrátil Thierry Neuville v sezoně 2017. Zařadil by se tak po bok Krise Meekea.
Thierry Neuville už v juniorském týmu Citroënu jezdil v roce 2012, když vstoupil do WRC. Tehdy byla volba Citroënu poměrně zřejmá, protože v dřívějších letech jezdil Belgičan u Peugeotu v IRC. Jenomže na rok 2013 dostal od francouzského týmu nabídku pouze na neúplnou sezonu, a tak raději přešel k M-Sportu, kde se stal vice-mistrem světa s Fordem.
Yves Matton, šéf továrního týmu Citroën, se dříve k myšlence návratu Neuvillea k Citroënu stavěl spíše chladně. Jenže podle spekulací je šance na smlouvu pro rok 2017 větší a větší. Dle Mattona jsou pro něj dveře Citroënu otevřené a pokud by měl v týmu Meekea a Neuvillea, pak by oba považoval za jezdce číslo 1.
"Je to jedno z možných řešení. Neuville a Meeke jsou pro mě na stejné úrovni. Nezapomínejme, že jsem ve WTCC zvádl mít v jednom týmu čtyři jezdce na stejné úrovni. Mít je oba je jedním z možných scénářů, ale aktuálně si píši různé scénáře. Na konci toho měsíce budeme vědět, co je nejlepší volbou," říká Yves Matton pro 'Autosport'.
Ten má momentálně ve svém seznamu až 10 jezdců, na konci srpna na něm zbyde už jen 4 nebo 5 soutěžáků. Neuville svoji budoucnost nekomentuje, avšak zdroje blízké jezdci připouštějí, že se blíží konec spolupráce mezi ním a Hyundai po 3 letech, ve kterých spolu získali první vítězství značky ve WRC.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?