DMACK chce pro sezonu 2017 dodávat svoje produkty továrnímu týmu M-Sport. Pokud se jim nepovede přesvědčit Malcolma Wilsona, aby odešel od Michelinu, pak chtějí nasadit druhý vůz.
DMACK v Polsku zazářil, teď chce jeho šéf, Dick Cormack, učinit další krok v jejich účasti ve WRC. "Chceme získat kontrakt s M-Sportem. Cílem byl příští rok, pokud by se nám to ale nepovedlo, pak bychom to posunuli o rok.
Pokud nebudou naše produkty na továrním voze v příštím roce, pak pojedeme s jedním nebo dvěma auty celý šampionát," říká Cormack. Ten chce v týmu udržet Otta Tänaka a také Elfyn Evans, který pro DMACK jede v britském šampionátu (je ve vedení), je hodně vysoko na seznamu možných kandidátů.
"Myslím, že společně by oba vytvořili silný tým. Zřejmě ale budou jednat i s jinými týmy. Pokud bychom je nezískali, jsou tu i jiní jezdci. Ne však mnoho. Potřebujeme jezdce, který příjde a hned bude schopen jezdit konkurenceschopné časy. Nemyslím si, že po servisním parku chodí moc rychlejších jezdců než je Tänak.
Jasně, míval problém s dokončováním soutěží, ale je velmi, velmi rychlý. To je jeden z důvodů, proč chceme dvě auta. Můžete být v šampionátu pátí, pak ale párkrát nedojedete a najednou budete desátí. Kdybychom měli dvě auta, tak nemusíme tolik spoléhat na jediný vůz, že doveze body," odhaluje šéf DMACKu.
Jeho rallyové aktivity se velmi rychle vyvíjejí, produkce byla přesunuta z Číny do UK. Cormack zvažuje vybudování vlastní fabriky v Cumbrii a nebo joint-venture se společností Cooper Tires (britský 'Autosport' odhaduje, že by DMACK musel zaplatit asi 225 milionů GBP).
"Momentálně sledujeme reálné studie proveditelnosti pro všechno. Může to být nezávislý výrobní závod nebo joint-venture s Cooperem. Od rozhodnutí jsme vzdáleni zhruba tři měsíce. Partnerství [s Cooperem] by ale opravdu dávalo smysl - naše produkty se nepřekrývají. Obě značky by se doplňovaly," zakončil Dick Cormack pro 'Autosport'.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.