DMACK chce pro sezonu 2017 dodávat svoje produkty továrnímu týmu M-Sport. Pokud se jim nepovede přesvědčit Malcolma Wilsona, aby odešel od Michelinu, pak chtějí nasadit druhý vůz.
DMACK v Polsku zazářil, teď chce jeho šéf, Dick Cormack, učinit další krok v jejich účasti ve WRC. "Chceme získat kontrakt s M-Sportem. Cílem byl příští rok, pokud by se nám to ale nepovedlo, pak bychom to posunuli o rok.
Pokud nebudou naše produkty na továrním voze v příštím roce, pak pojedeme s jedním nebo dvěma auty celý šampionát," říká Cormack. Ten chce v týmu udržet Otta Tänaka a také Elfyn Evans, který pro DMACK jede v britském šampionátu (je ve vedení), je hodně vysoko na seznamu možných kandidátů.
"Myslím, že společně by oba vytvořili silný tým. Zřejmě ale budou jednat i s jinými týmy. Pokud bychom je nezískali, jsou tu i jiní jezdci. Ne však mnoho. Potřebujeme jezdce, který příjde a hned bude schopen jezdit konkurenceschopné časy. Nemyslím si, že po servisním parku chodí moc rychlejších jezdců než je Tänak.
Jasně, míval problém s dokončováním soutěží, ale je velmi, velmi rychlý. To je jeden z důvodů, proč chceme dvě auta. Můžete být v šampionátu pátí, pak ale párkrát nedojedete a najednou budete desátí. Kdybychom měli dvě auta, tak nemusíme tolik spoléhat na jediný vůz, že doveze body," odhaluje šéf DMACKu.
Jeho rallyové aktivity se velmi rychle vyvíjejí, produkce byla přesunuta z Číny do UK. Cormack zvažuje vybudování vlastní fabriky v Cumbrii a nebo joint-venture se společností Cooper Tires (britský 'Autosport' odhaduje, že by DMACK musel zaplatit asi 225 milionů GBP).
"Momentálně sledujeme reálné studie proveditelnosti pro všechno. Může to být nezávislý výrobní závod nebo joint-venture s Cooperem. Od rozhodnutí jsme vzdáleni zhruba tři měsíce. Partnerství [s Cooperem] by ale opravdu dávalo smysl - naše produkty se nepřekrývají. Obě značky by se doplňovaly," zakončil Dick Cormack pro 'Autosport'.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.