Podle Malcolma Wilsona předvedli Ott Tänak a Raigo Mölder o víkendu v Polsku absolutně fantastický výkon. Brit věří, že si Estonci zasloužili stanout na nejvyšším stupínku, ze kterého je srazila velká smůla. I tak se zanedlouho do boje o vítězství zase zapojí, věří Malcolm.
Jezdec týmu DMACK WRT vedl většinu soutěže. Během soutěže zajel se svým Fordem Fiesta RS WRC devět nejrychlejších časů a byl velmi blízko zisku svého prvního vítězství ve WRC. Až defekt pravé přední pneumatiky na předposledním testu jej srazil na druhé místo.
M-Sport mohl vyhrát soutěž WRC poprvé od Walesu 2012. Malcolm Wilson si z Polska odvezl hlavně pozitiva - Ford Fiesta RS WRC je stále schopný bojovat s Volkswageny Polo R WRC a Hyundai i20 WRC.
"Být tak blízko, umíte si předtavit, jak je celý tým zklamaný. Ale to je rallysport a my to musíme akceptovat. Ott a Raigo [Molder] byli tento víkend absolutně fantastičtí a zasloužili by si být na nejvyšším stupínku na podiu. Tento víkend jim to nevyšlo, ale vědí, že na to mají a vrátí se zpět," říká Malcolm Wilson."Ott je budoucí rallyový vítěz a dokázal, že Fiesta [RS WRC] je rallyový vítěz také," zakončil Malcom.
To Dick Cormack, výkonný ředitel společnosti DMACK, řekl, že víkend v Polsku byl "bodem zvratu" pro britsko-čínského výrobce pneumatik a i přesto, že o vítězství přišli ironicky díky defektu, tak DMACK získal svůj nejlepší výsledek ve WRC a také první podium ve WRC. "Určitě to byl víkend, který by si každý v DMACKu měl zapatovat. Bojovali jsme na této úrovni a tento výsledek je pro nás opravdovým bodem zvratu. Ott a Raigo tento víkend svou rychlostí každého ohromili a výsledek pohání náš entuziazmus dosáhnout až vrcholu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.