Podle Malcolma Wilsona předvedli Ott Tänak a Raigo Mölder o víkendu v Polsku absolutně fantastický výkon. Brit věří, že si Estonci zasloužili stanout na nejvyšším stupínku, ze kterého je srazila velká smůla. I tak se zanedlouho do boje o vítězství zase zapojí, věří Malcolm.
Jezdec týmu DMACK WRT vedl většinu soutěže. Během soutěže zajel se svým Fordem Fiesta RS WRC devět nejrychlejších časů a byl velmi blízko zisku svého prvního vítězství ve WRC. Až defekt pravé přední pneumatiky na předposledním testu jej srazil na druhé místo.
M-Sport mohl vyhrát soutěž WRC poprvé od Walesu 2012. Malcolm Wilson si z Polska odvezl hlavně pozitiva - Ford Fiesta RS WRC je stále schopný bojovat s Volkswageny Polo R WRC a Hyundai i20 WRC.
"Být tak blízko, umíte si předtavit, jak je celý tým zklamaný. Ale to je rallysport a my to musíme akceptovat. Ott a Raigo [Molder] byli tento víkend absolutně fantastičtí a zasloužili by si být na nejvyšším stupínku na podiu. Tento víkend jim to nevyšlo, ale vědí, že na to mají a vrátí se zpět," říká Malcolm Wilson."Ott je budoucí rallyový vítěz a dokázal, že Fiesta [RS WRC] je rallyový vítěz také," zakončil Malcom.
To Dick Cormack, výkonný ředitel společnosti DMACK, řekl, že víkend v Polsku byl "bodem zvratu" pro britsko-čínského výrobce pneumatik a i přesto, že o vítězství přišli ironicky díky defektu, tak DMACK získal svůj nejlepší výsledek ve WRC a také první podium ve WRC. "Určitě to byl víkend, který by si každý v DMACKu měl zapatovat. Bojovali jsme na této úrovni a tento výsledek je pro nás opravdovým bodem zvratu. Ott a Raigo tento víkend svou rychlostí každého ohromili a výsledek pohání náš entuziazmus dosáhnout až vrcholu."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?