Ott Tänak dostal defekt v první části předposledního testu soutěže a musel na něm odjet zhruba 13-14 kilometrů. Proč k němu však došlo si jezdec nedokáže dost dobře vysvětlit.
Tänak mířil k prvnímu vítězství své kariéry, když však na předposlední zkoušce soutěže přišel defekt, který jej připravil o 40,5 s. Na Mikkelsena mu v cíli chybělo 26,2 s. Podle zástupců DMACKu stál za defektem velký kámen na trati, který poškodil pneumatiku i kolo samotné.
Ani samotný Ott Tänak si však nebyl jistý tím, jak k defektu došlo: "Těžko říct. Stalo se to na začátku zkoušky a musel jsem jet hruba 13-14 kilometrů s defektem. Měl jsem pocit, že pneumatika byla stále na ráfku. Proto jsem pořád tlačil - to nám připravilo několik nepříjemných momentů ve zbytku testu.
To je rally, je těžké to akceptovat, ale čas odplaty přijde." I přes velké zklamání na cílové rampě jezdec řekl, že si z víkendu mohou odnést spoustu pozitiv - potěšila výkonnost auta, pneumatik i jeho samotného. "Celý balík fungoval dobře, všechno mi vycházelo. Tým mi hodně pomohl.
V autě jsem měl dobrý pocit a když máte dobrý pocit, můžete posouvat limity a přitom tolik neriskujete. V autě jsem se bavil, na těchto rychlých tratích musíte jet jako blázen, ale v cíli máte úsměv na tváři. Výkon ukázal, jaký pokrok učinily pneumatiky DMACK."
V cíli Power Stage byl Ott velmi frustrovaný: "Nemám, co bych řekl. Nemá to cenu... Kdybychom šli do posledního dne ze třetího místa, ale takhle? To je moc tvrdé," řekl v cílovém rozhovoru. Pak jej naštěstí povzbudili ostatní jezdci ze seriálu WRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?