Ott Tänak dostal defekt v první části předposledního testu soutěže a musel na něm odjet zhruba 13-14 kilometrů. Proč k němu však došlo si jezdec nedokáže dost dobře vysvětlit.
Tänak mířil k prvnímu vítězství své kariéry, když však na předposlední zkoušce soutěže přišel defekt, který jej připravil o 40,5 s. Na Mikkelsena mu v cíli chybělo 26,2 s. Podle zástupců DMACKu stál za defektem velký kámen na trati, který poškodil pneumatiku i kolo samotné.
Ani samotný Ott Tänak si však nebyl jistý tím, jak k defektu došlo: "Těžko říct. Stalo se to na začátku zkoušky a musel jsem jet hruba 13-14 kilometrů s defektem. Měl jsem pocit, že pneumatika byla stále na ráfku. Proto jsem pořád tlačil - to nám připravilo několik nepříjemných momentů ve zbytku testu.
To je rally, je těžké to akceptovat, ale čas odplaty přijde." I přes velké zklamání na cílové rampě jezdec řekl, že si z víkendu mohou odnést spoustu pozitiv - potěšila výkonnost auta, pneumatik i jeho samotného. "Celý balík fungoval dobře, všechno mi vycházelo. Tým mi hodně pomohl.
V autě jsem měl dobrý pocit a když máte dobrý pocit, můžete posouvat limity a přitom tolik neriskujete. V autě jsem se bavil, na těchto rychlých tratích musíte jet jako blázen, ale v cíli máte úsměv na tváři. Výkon ukázal, jaký pokrok učinily pneumatiky DMACK."
V cíli Power Stage byl Ott velmi frustrovaný: "Nemám, co bych řekl. Nemá to cenu... Kdybychom šli do posledního dne ze třetího místa, ale takhle? To je moc tvrdé," řekl v cílovém rozhovoru. Pak jej naštěstí povzbudili ostatní jezdci ze seriálu WRC.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.