Mistr světa, Sébastien Ogier, vysekl podporu před Ottem Tänakem za jeho výkon v Polsku. Podle názoru Francouze si Estonec vítězství na rychlých šotolinových tratích zasloužil.
Jezdec týmu DMACK, Ott Tänak, byl dlouho na čele soutěže v Polsku a byl velmi blízkou zisku svého prvního vítězství s vozem WRC. Avšak na předposlední zkoušce soutěže přišel defekt, který jej odsunul za záda Andrease Mikkelsena na druhé místo.
Ogier byl jedním z prvních, kdo zdecimovanému Tänakovi v cíli Power Stage gratuloval. Po několika slovech útěchy smutného Otta vzal na ramena jako by se stal vítězem on - toto gesto vysloužilo Sébastienu Ogierovi velké uznání z celého světa WRC.
"Myslím, že nám ho všem bylo v tu chvíli líto. Takže jsem mu přesně tohle řekl. Vítězství si opravdu zasloužil. Jako vždy jel Ott v Polsku jako blázen - opravdu velmi, velmi rychle. Měl akorát velkou smůlu. Tohle je ale součást motorsportu, ale je velmi těžké to akceptovat, když saháte po svém prvním vítězství. Získal ale dobré body a to je vždy důležité," říká Sébastien Ogier.
Francouz také pochválil svého kolegu, Andrease Mikkelsena. Ten se celou soutěž držel ve stínu Otta a čekal na příležitost: "Nejde o vítězství, které by mu [Mikkelsenovi] spadlo do klína. Andreas jel celý víkend velmi pěkně a rychle, takže jde pro něj o skvělé vítězství."
For me, @SebOgier gets a very unfair press and is badly understood. This pic by @TimoAnis says what we need to know pic.twitter.com/D9zbHACzJ0
— Colin Clark (@voiceofrally) 3. července 2016Vítěz soutěže, Mikkelsen, přiznal, že přesně ví, jak se Ott Tänak v Polsku cítil, protože se mu stejná situace přihodila vloni ve Švédsku, když udělal hodiny pět kilometrů před cílem poslední zkoušky soutěže.
Podle Josta Capita si Mikkelsen vítězství zasloužil, nicméně smekl také před Tänakem: "Události závěrečné etapy byly velkou smůlou pro Otta a Raiga. I oni by si plně zasloužili vítězství. Před jejich výkonem máme velký respekt. Jsem si jistý, že jejich čas ve WRC přijde."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.