Mistr světa, Sébastien Ogier, vysekl podporu před Ottem Tänakem za jeho výkon v Polsku. Podle názoru Francouze si Estonec vítězství na rychlých šotolinových tratích zasloužil.
Jezdec týmu DMACK, Ott Tänak, byl dlouho na čele soutěže v Polsku a byl velmi blízkou zisku svého prvního vítězství s vozem WRC. Avšak na předposlední zkoušce soutěže přišel defekt, který jej odsunul za záda Andrease Mikkelsena na druhé místo.
Ogier byl jedním z prvních, kdo zdecimovanému Tänakovi v cíli Power Stage gratuloval. Po několika slovech útěchy smutného Otta vzal na ramena jako by se stal vítězem on - toto gesto vysloužilo Sébastienu Ogierovi velké uznání z celého světa WRC.
"Myslím, že nám ho všem bylo v tu chvíli líto. Takže jsem mu přesně tohle řekl. Vítězství si opravdu zasloužil. Jako vždy jel Ott v Polsku jako blázen - opravdu velmi, velmi rychle. Měl akorát velkou smůlu. Tohle je ale součást motorsportu, ale je velmi těžké to akceptovat, když saháte po svém prvním vítězství. Získal ale dobré body a to je vždy důležité," říká Sébastien Ogier.
Francouz také pochválil svého kolegu, Andrease Mikkelsena. Ten se celou soutěž držel ve stínu Otta a čekal na příležitost: "Nejde o vítězství, které by mu [Mikkelsenovi] spadlo do klína. Andreas jel celý víkend velmi pěkně a rychle, takže jde pro něj o skvělé vítězství."
For me, @SebOgier gets a very unfair press and is badly understood. This pic by @TimoAnis says what we need to know pic.twitter.com/D9zbHACzJ0
— Colin Clark (@voiceofrally) 3. července 2016Vítěz soutěže, Mikkelsen, přiznal, že přesně ví, jak se Ott Tänak v Polsku cítil, protože se mu stejná situace přihodila vloni ve Švédsku, když udělal hodiny pět kilometrů před cílem poslední zkoušky soutěže.
Podle Josta Capita si Mikkelsen vítězství zasloužil, nicméně smekl také před Tänakem: "Události závěrečné etapy byly velkou smůlou pro Otta a Raiga. I oni by si plně zasloužili vítězství. Před jejich výkonem máme velký respekt. Jsem si jistý, že jejich čas ve WRC přijde."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?