V Polsku se za volant vozů Citroën DS3 WRC posadí dvojice mladíků Stéphane Lefebvre a Craig Breen. Dnes bylo oznámeno, že se Citroën představí také ve Finsku.
Tým Abu Dhabi Total World Rally Team do Finska přiveze tři auta, do kterých usednou Kris Meeke, Craig Breen a Khalid Al-Quassimi. Meeke se do WRC zapojí poprvé od Portugalska, kde vyhrál svoji druhou soutěž v kariéře jezdce MS.
Pro Breena půjde o třetí start s Citroënem v tomto roce. Ve WRC se poprvé letos představil ve Švédsku, o tomto víkendu jej čeká start v Polsku a poté bude následovat také Finsko. Ir už ve Finsku zkušenosti s vozem WRC má - v roce 2014 jel s Fordem Fiesta RS WRC. Na tehdejší start ale Craig nevzpomíná v dobrém, když si po jednom z doskoků poranil záda a musel vzdát.
Třetí auto 'továrního' týmu bude po tratích vodit Khalid Al-Quassimi. I pro něj se bude jednat o třetí soutěž roku. Ve Finsku navíc uvidíme další dva Citroëny DS3 WRC v soukromých rukou. Již dříve avizoval svůj start ve Finsku Marcos Ligato, který se stejným vozem v Argentině vyjel skvělé 7. místo. K němu se přidá také jeho krajan José Alberto Nicolas, který jel s DS3 WRC rovněž v rámci Rally Argentina (19. místo).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.