V Polsku se za volant vozů Citroën DS3 WRC posadí dvojice mladíků Stéphane Lefebvre a Craig Breen. Dnes bylo oznámeno, že se Citroën představí také ve Finsku.
Tým Abu Dhabi Total World Rally Team do Finska přiveze tři auta, do kterých usednou Kris Meeke, Craig Breen a Khalid Al-Quassimi. Meeke se do WRC zapojí poprvé od Portugalska, kde vyhrál svoji druhou soutěž v kariéře jezdce MS.
Pro Breena půjde o třetí start s Citroënem v tomto roce. Ve WRC se poprvé letos představil ve Švédsku, o tomto víkendu jej čeká start v Polsku a poté bude následovat také Finsko. Ir už ve Finsku zkušenosti s vozem WRC má - v roce 2014 jel s Fordem Fiesta RS WRC. Na tehdejší start ale Craig nevzpomíná v dobrém, když si po jednom z doskoků poranil záda a musel vzdát.
Třetí auto 'továrního' týmu bude po tratích vodit Khalid Al-Quassimi. I pro něj se bude jednat o třetí soutěž roku. Ve Finsku navíc uvidíme další dva Citroëny DS3 WRC v soukromých rukou. Již dříve avizoval svůj start ve Finsku Marcos Ligato, který se stejným vozem v Argentině vyjel skvělé 7. místo. K němu se přidá také jeho krajan José Alberto Nicolas, který jel s DS3 WRC rovněž v rámci Rally Argentina (19. místo).
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.