Nový Hyundai i20 R5 už má termín své premiéry v soutěži ME. V Belgii na Ypres však půjde spíše o prezentaci zákazníkům, protože vůz pojede s Kevinem Abbringem mimo soutěž.
Hyundai odhalí svůj nový vůz v Belgii, i když ne tak úplně. Na Ypres rally (23. - 25. června) bude nový Hyundai i20 R5 poprvé nasazen do soutěže. Testovací jezdec, Kevin Abbring, však nepojede v závodním poli. Diváci jej na trati uvidí jako předjezdce.
Hyundai se nechal slyšet, že na soutěž ME staví kompletně nové auto. Tento vůz už by měl téměř odpovídat homologační specifikaci. "Ypres je perfektní místo pro debut nového vozu. ME je klíčovým trhem pro zákaznické vozy R5," vysvětluje volbu debutu vozu šéf zákaznického oddělení, Andrea Adamo.
Po startu na Ypres jsou v plánu ještě další testy. V létě pak už přijde homologace vozu u FIA. Ihned na to začne stavba prvních vozů pro zákazníky, kteří by je měli obdržet ještě letos.
Fotogalerie z testování i20 R5:
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?