Nový Hyundai i20 R5 už má termín své premiéry v soutěži ME. V Belgii na Ypres však půjde spíše o prezentaci zákazníkům, protože vůz pojede s Kevinem Abbringem mimo soutěž.
Hyundai odhalí svůj nový vůz v Belgii, i když ne tak úplně. Na Ypres rally (23. - 25. června) bude nový Hyundai i20 R5 poprvé nasazen do soutěže. Testovací jezdec, Kevin Abbring, však nepojede v závodním poli. Diváci jej na trati uvidí jako předjezdce.
Hyundai se nechal slyšet, že na soutěž ME staví kompletně nové auto. Tento vůz už by měl téměř odpovídat homologační specifikaci. "Ypres je perfektní místo pro debut nového vozu. ME je klíčovým trhem pro zákaznické vozy R5," vysvětluje volbu debutu vozu šéf zákaznického oddělení, Andrea Adamo.
Po startu na Ypres jsou v plánu ještě další testy. V létě pak už přijde homologace vozu u FIA. Ihned na to začne stavba prvních vozů pro zákazníky, kteří by je měli obdržet ještě letos.
Fotogalerie z testování i20 R5:
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?