Zatímco s výkonem Erica Camilliho v Portugalsku byl Malcolm Wilson velmi spokojen, druhý jezdec, Mads Ostberg, si musí dát pozor na to, aby nemusel na konci sezony tým opustit.
Mads Ostberg může začít být nervozní - v Portugalsku jej zastínil týmový kolega Eric Camilli. Tento výkon také velmi chválí Malcolm Wilson. Francouz má navíc již jistotu smlouvy na sezonu 2017. "Ukázal potenciál, který jsme od něj očekávali. Jeho výkon všechny v týmu nadchl," říká Malcolm Wilson, který jako jedničku M-Sportu pro příští rok chce Thierryho Neuvillea.
V sezoně se zatím trápí Mads Ostberg, ani v Portugalsku nenaplnil očekávání. "Měli jsme problém s podřazováním. Auto nepodřazovalo v okamžiku, když jsem to chtěl. To se projevilo na mém rytmu během závodu. Také moje důvěra, když jsem najížděl do zatáčkovitých pasáží, klesla. Tohle musíme zlepšit, pokud má být naše tempo lepší," hájí se Nor.
"Máme systém, který je řízen elektrohydraulicky. Vždy, když auto přestane podřazovat, tak stoupá riziko nehody. Na jednotlivých zkouškách se to stávalo vícekrát. Navíc jsem nebyl nijak varován, že by systém přestal fungovat. Když je měkký podklad, tak jsme tento problém měli častěji. Při druhých průjezdech už to nebylo tak často," popisuje Mads.
Ostberg zatím letos odjel všechny soutěže ve stejném šasi číslo 50. Proto je možné, že se stejný problém objeví také na Sardinii: "Úprava mého jezdeckého stylu může pomoci. Myslím tím způsob, jakým brzdím a jak používám plyn při podřazování. Musím zamezit tlaku na převodovku při podřazování.
Za svoji kariéru už jsem jezdil se spoustou aut, která měla řazení pádly pod volantem. Vždy bez problémů. Pokusím se s týmem najít problém. Musím jenom doufat, že nalezneme správný směr. Až do vyřešení nemůžeme realisticky pomyšlet na lepší výsledek."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.