Pokud se v Portugalsku pojede na suché trati, mohla by se pozdní startovní pozice Krise Meekea postarat o zajímavý výsledek. Jezdec Citroënu tento názor s odkazem na situaci ve vlastním týmu však odmítá.
Kris Meeke jel naposledy ve Švédsku. Obě úvodní soutěže (RMC a Švédsko) jezdci moc nevyšly, proto bude v Portugalsku startovat dost vzadu. V Mexiku a Argentině jeho tým, dle plánu, nestartoval. Namísto toho se soustředil na testování C3 WRC.
"Už se těším, až zase pojedu soutěž. Už mi to [závodění] začalo chybět. Mám rád soutěž v Portugalsku. Vloni jsem dokázal po dva dlouhé dny bojovat o čelo soutěže, nakonec jsem ale dojel do cíle až jako čtvrtý," říká Kris Meeke, jehož letošním hlavním úkolem je vývoj nového Citroënu.
Video z předstartovního testu
"Pořád máme dobré auto, ale ve srovnání s naší konkurenci už pro něj [DS3 WRC] nevyvíjíme žádné novinky. Je jasné, že doufám, že budu moci bojovat na čele, ale musíme být realisty. Chci odjet bezchybnou rally a pak se uvidí, kde se bude ve výsledcích nacházet," říká jezdec Citroënu.
Pokud bude sucho, bude mít výhodu v podobě vyčištěné tratě - ta nabízí lepší trakci vozu: "Vím, že by mi moje startovní pozice měla pomoci. Taková jsou konec konců pravidla. Nikomu by to ale nemělo vadit, protože letos nebojuji o šampionát."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?