DMACK se letos rozhodl do WRC nasadit vlastní tým. Tím výrobce pneumatik jasně dokázal, že to s WRC myslí opravdu vážně a že v budoucnu chce zásobovat i tovární týmy. V Portugalsku učinil další krok.
Cílem Otta Tänaka v této sezoně je dokázat, že pneumatiky DMACK dokáží bojovat na čele MS. Obchodního ředitele, Dicka Cormacka, tento důkaz stojí velké množství peněz - Ott totiž pojede s Fordem Fiesta RS WRC, o jehož přípravu se postará M-Sport, všechny soutěže MS 2016.
"Máme jasnou strategii tak, aby naše značka mohla v budoucnu bojovat o titul mistra světa. Tohoto cíle můžeme dosáhnout jenom tím, že budeme tvrdě pracovat a nastoupíme do kompletního šampionátu," řekl Cormack při představení letošního programu. V Argentině se značka DMACK zapsala do historie WRC tím, že poprvé vůz s jejich pneumatikami vyhrál zásluhou Otta Tänaka rychlostní zkoušku. Jednalo se o první průjezd testu El-Condor.
Teď udělala značka další krok. Zatímco doposud běžel vývoj závodních pneumatik pouze ve Velké Británii, teď se do hry vrací také produkce z domovské země výrobce, Číny. Poté, co zkraje roku debutovaly přepracované asfaltové pneumatiky, které jsme mohli vidět v akci v rámci Rally Monte Carlo a v ME v Irsku, představuje DMACK v Portugalsku také novou generaci šotolinových gum. Firma tak poprvé ve své historii vyvinula speciální gumy pro auta specifikace World Rally Car a R5.
"Je to ale jen další krok v posunutí se k nejlepším. Paralelně pracujeme na speciálních pneumatikách do deště na asfaltové podniky, které budou debutovat v Německu. Navíc budeme dále vyvíjet aktuální asfaltové gumy a to jak z pohledu směsi, tak i konstrukce. Možná, že to ještě neklapne pro příští sezonu, ale za dva roky se vidíme v pozici zajímavého partnera také pro tovární týmy."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?