DMACK se letos rozhodl do WRC nasadit vlastní tým. Tím výrobce pneumatik jasně dokázal, že to s WRC myslí opravdu vážně a že v budoucnu chce zásobovat i tovární týmy. V Portugalsku učinil další krok.
Cílem Otta Tänaka v této sezoně je dokázat, že pneumatiky DMACK dokáží bojovat na čele MS. Obchodního ředitele, Dicka Cormacka, tento důkaz stojí velké množství peněz - Ott totiž pojede s Fordem Fiesta RS WRC, o jehož přípravu se postará M-Sport, všechny soutěže MS 2016.
"Máme jasnou strategii tak, aby naše značka mohla v budoucnu bojovat o titul mistra světa. Tohoto cíle můžeme dosáhnout jenom tím, že budeme tvrdě pracovat a nastoupíme do kompletního šampionátu," řekl Cormack při představení letošního programu. V Argentině se značka DMACK zapsala do historie WRC tím, že poprvé vůz s jejich pneumatikami vyhrál zásluhou Otta Tänaka rychlostní zkoušku. Jednalo se o první průjezd testu El-Condor.
Teď udělala značka další krok. Zatímco doposud běžel vývoj závodních pneumatik pouze ve Velké Británii, teď se do hry vrací také produkce z domovské země výrobce, Číny. Poté, co zkraje roku debutovaly přepracované asfaltové pneumatiky, které jsme mohli vidět v akci v rámci Rally Monte Carlo a v ME v Irsku, představuje DMACK v Portugalsku také novou generaci šotolinových gum. Firma tak poprvé ve své historii vyvinula speciální gumy pro auta specifikace World Rally Car a R5.
"Je to ale jen další krok v posunutí se k nejlepším. Paralelně pracujeme na speciálních pneumatikách do deště na asfaltové podniky, které budou debutovat v Německu. Navíc budeme dále vyvíjet aktuální asfaltové gumy a to jak z pohledu směsi, tak i konstrukce. Možná, že to ještě neklapne pro příští sezonu, ale za dva roky se vidíme v pozici zajímavého partnera také pro tovární týmy."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.