DMACK se letos rozhodl do WRC nasadit vlastní tým. Tím výrobce pneumatik jasně dokázal, že to s WRC myslí opravdu vážně a že v budoucnu chce zásobovat i tovární týmy. V Portugalsku učinil další krok.
Cílem Otta Tänaka v této sezoně je dokázat, že pneumatiky DMACK dokáží bojovat na čele MS. Obchodního ředitele, Dicka Cormacka, tento důkaz stojí velké množství peněz - Ott totiž pojede s Fordem Fiesta RS WRC, o jehož přípravu se postará M-Sport, všechny soutěže MS 2016.
"Máme jasnou strategii tak, aby naše značka mohla v budoucnu bojovat o titul mistra světa. Tohoto cíle můžeme dosáhnout jenom tím, že budeme tvrdě pracovat a nastoupíme do kompletního šampionátu," řekl Cormack při představení letošního programu. V Argentině se značka DMACK zapsala do historie WRC tím, že poprvé vůz s jejich pneumatikami vyhrál zásluhou Otta Tänaka rychlostní zkoušku. Jednalo se o první průjezd testu El-Condor.
Teď udělala značka další krok. Zatímco doposud běžel vývoj závodních pneumatik pouze ve Velké Británii, teď se do hry vrací také produkce z domovské země výrobce, Číny. Poté, co zkraje roku debutovaly přepracované asfaltové pneumatiky, které jsme mohli vidět v akci v rámci Rally Monte Carlo a v ME v Irsku, představuje DMACK v Portugalsku také novou generaci šotolinových gum. Firma tak poprvé ve své historii vyvinula speciální gumy pro auta specifikace World Rally Car a R5.
"Je to ale jen další krok v posunutí se k nejlepším. Paralelně pracujeme na speciálních pneumatikách do deště na asfaltové podniky, které budou debutovat v Německu. Navíc budeme dále vyvíjet aktuální asfaltové gumy a to jak z pohledu směsi, tak i konstrukce. Možná, že to ještě neklapne pro příští sezonu, ale za dva roky se vidíme v pozici zajímavého partnera také pro tovární týmy."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?