Kevin Abbring a Sebastien Marshall mají za sebou osmidenní test s vozem Hyundai i20 R5 v Itálii. Jezdilo se na asfaltu i šotolině
Zatímco tovární tým Hyundai bojoval (nutno podotknout že úspěšně) v Argentině o první vítězství nové generace Hyundai i20 WRC, jeho část se vydala do Itálie. Tam totiž pokračoval vývojový program dalšího modelu korejského týmu se sídlem v německém Alzenau.
Testovací posádka Kevin Abbring a Sebastien Marshall zahájila další vývojovou fázi vozu i20 R5 na asfaltu v okolí San Rema. Jezdilo se tratích, které se dříve využívaly v rámci WRC. Na asfaltu tým testoval tři dny.
Testovací tým se poté nevrátil zpět na základu do Německa, ale odcestoval na ostrov Sardinia. Tam test pokračoval dalších pět dní - 2 dny se jezdilo na asfaltu a 3 dny na šotolině. Za volantem byl opět Kevin Abbring. Toho teď čeká Rally de Portugal s i20 WRC specifikace 2015. Tým vůz v Itálii vyzkoušel za slunečného i deštivého počasí.
Homologace vozu R5 by měla proběhnout v létě - zákazníci by jej tedy měli mít k dispozici pro druhou půlku sezony. Zájem Abbringa se má poté přenést ihned na testování modelu i20 WRC 2017, který by měl na testovací tratě vyjet ve druhé polovině léta.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.