Šampionát WRC se vrací do Evropy a na startu v Portugalsku se sejde přes 80 posádek.
Hlavním tahákem bude samozřejmě hned 19 vozů WRC. Kromě stabilních účastníků se do Fordů Fiesta RS WRC posadí také Henning Solberg, Martin Prokop, Yazeed Al-Rajhi a Jaroslav Melicharek. Týmu Abu Dhabi se po zámořské absenci vrací se třemi Citroëny DS3 WRC a jezdci Kris Meeke, Stéphane Lefebvre a Khalid Al-Qassimi. Hyundai poprvé letos nasadí Kevina Abbringa se starou i20 WRC a pole doplní také Mini WRC Gorbana.
Ve WRC2 je startovní pole hodně silné, nechybí ani tovární tým Škoda Motorsport, který nasadí dvě posádky. Pro Kopeckého s Tidemandem bude zřejmě největší konkurent Elfyn Evans s Fordem Fiesta R5.
STARTOVNÍ LISTINA
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.