Po dvou absencích - Rally Mexiko a Rally Argentina - se tým Abu Dhabi Racing vrátí do MS v rámci Rally Portugal.
V Portugalsku se můžeme těšit na tři vozy Citroën DS3 WRC na startu. Sevis zajistí opět francouzský tým PH-Sport. Do těchto vozů usedne trojice Kris Meeke, Stéphane Lefebvre a Khalid Al Qassimi.
Citroën dnes také potvrdil, že po Portugalsku bude následovat v jejich programu startů v letošním MS Rally Poland. Do Polska pak dorazí dva vozy DS3 WRC, do kterých usednou Stéphane Lefebvre a Craig Breen. "Vždy jsme říkali, že Kris Meeke některé starty vynechá, protože jeho hlavní zájem je ve vývoji auta pro rok 2017," zdůvodňuje jezdeckou sestavu pro Polsko Yves Matton, šéf motorsportu u Citroënu.
Vývojové práce na Citroënu C3 WRC, kvůli kterým se francouzský tým rozhodl letos nestartovat v MS, mají začít co nevidět. Zatím jsme Citroëny viděli jen v Monte Carlu a Švédsku.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?