Slovenský KL Racing Rally Team sa na štart tohtoročnej rally sezóny postavil s dvojicou súťažných posádok. Výsledkom bolo štvrté a druhé miesto v triede.
Dobrým výsledkom predchádzalo predstavenie nového vozidla Škoda Fabia R5, s ktorým sa divákom v Maďarsku predstavila dvojica Tomáš Kukučka – Radovan Mozner mladší. Bolo vidieť, že posádke nové vozidlo špecifikácie R5 svedčí, keďže napriek faktu, že s ním štartovali v Egri prvýkrát, okamžite sa zaradili medzi najrýchlejších Slovákov. Počas súťaže, ktorá bola extrémne rýchla sa však nevyhli ani niekoľkým krízam a v cieli im po dvoch súťažných dňoch patrila piata priečka absolútneho slovenského poradia, ale aj štvrté miesto v triede 2.
„Som veľmi rád, že sme v cieli. Bola to neskutočne náročná súťaž, aj sa nám darilo, aj sme mali zopár veľkých krízoviek, ale sme tu, na cieľovej rampe a to je podstatné. Súťaž nás poriadne potrápila, ale musím povedať, že sme sa veľmi veľa aj naučili, urobili sme s autom množstvo kilometrov a viac menej sme sa s ním už zžili. Vieme kde robíme chyby a teraz je na nás, aby sme ich do budúcej súťaže odstránili,“ zhodnotil Tomáš Kukučka po 11. Eger Rallye.
Druhé miesto v triede 8 v rámci slovenskej časti súťaže patrilo druhej posádke KL Racing Rally Teamu, Paľovi Cireňovi a Marekovi Podobníkovi. Táto dvojica sa divákom na úvodnej súťaži sezóny predstavila s vozidlom Honda Civic TypeR.
„Obidva súťažné dni hodnotím pozitívne. Bol to môj prvý štart na tejto súťaži a musím povedať, že tunajšie trate sú veľmi náročné. Technika fungovala, divákov bolo všade neskutočne veľa a v takomto prostredí sa jazdí super. Navyše sa nám podarilo vyjazdiť druhé miesto v triede, odvážame domov body, čiže všetko je super,“ povedal spokojný Pavol Cireň.
„Za mňa ako manažéra KL Racing Rally Teamu hodnotím 11. Eger Rallye 2016 ako výbornú súťaž. Obe súťažné posádky sú v cieli a to bol náš cieľ. Navyše či už Tomáš, ale aj Paľo najazdili množstvo ostrých kilometrov s novými autami, čo je super. Je začiatok sezóny, verím, že v ďalších súťažiach to bude ešte lepšie,“ dodal Marek Lokaj, manažér KL Racing Rally Teamu.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?