Fabian Kreim pojede tuto sezonu v továrnou podporovaném týmu MRF v Asijsko-Pacifickém šampionátu jako zástupce značky Škoda.
Jeho cílem bude navázat na úspěchy Esapekky Lappiho, Jana Kopeckého a Pontuse Tidemanda. Fabian Kreim je 23 letý mladík podporovaný Škodou Deutschland. Jeho kolegou bude Ind Gaurav Gill, který vyhrál zdejší titul v roce 2013 (porazil Lappiho). Společně se svým spolujezdcem, Frankem Christianem, navíc chtějí zabojovat o titul v Německu, v rámci WRC2 pojede Rallye Deutschland a objeví se na vybraných soutěžích v Rakousku.
"Už se velmi těším na to, až společně se Škodou podstoupím toto neuvěřitelné dobrodružství. Všechny soutěže jsou pochopitelně pro mě nové a čeká mě hodně učení. Doufám ale, že na mezinárodní scéně budu schopný co nejrychleji to bude možné bojovat o vítězství," říká jezdec.
"Chceme v Asijsko-Pacifickém šampionátu pokračovat v naší úspěšné sérii. Fabianovi dáváme velkou šanci, aby se dále rozvíjel a získával další zkušenosti na šotolině. Proto jsme se domluvili na startech v APRC. Asijsko-Pacifický region, konkrétně Čína, jsou velmi zajímavé trhy pro Škodu," říká šéf továrního týmu, Michal Hrabánek.
Sezona Asijsko-Pacifického šampionátu začíná již brzy na Rally of Whangarei. Škodovka drží od roku 2012 (Chris Atkinson) neporazitelnost v tomto šampionátu, který je pro ni zajímavý z markengového hlediska.
Kalendář 2016:30. - 01.05. Rally of Whangarei (Nový Zéland)18. - 19.06. Rally Queensland (Australie)06. - 07.08. China Rally24. - 25.09. Rally Hokkaido (Japonsko)29. - 30.10. Malaysie Rally10. - 11.12. Rally of India
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.