Testovací jezdec Hyundai, Kevin Abbring, pojede letos tři soutěže MS s vozem WRC. Tým potvrdil, že se Holanďan ukáže na startu soutěže v Portugalsku a na Sardinii, o třetím startu se ještě jedná. Zavděk však bude muset vzít pouze s loňským vozem i20 WRC.
Hyundai dnes oficiálně potvrdil, že Kevin Abbring, jejich testovací jezdec, letos pojede tři soutěže MS s vozem WRC. Potvrzeny byly starty v Portugalsku a Itálii, o třetí soutěži se teprve rozhodne.
"Obě dvě první soutěže [z mého programu] následují po sobě, což by mi mělo pomoci," těší se Holanďan. Ten má letos hlavní úkol v podobě vývoje i20 R5 a také vývoje i20 WRC 2017, která se bude díky novým pravidlům hodně odlišovat od současného speciálu.
"Vždy jsme byli toho názoru, že je dobré, pokud náš testovací jezdec odjede několik ostrých startů," říká k tomuto rozhodnutí šéf týmu, Michel Nandan. Tým však svému jezdci poskytne pouze loňský speciál i20 WRC, který však bude v poslední specifikaci.
"Kevin tohle auto zná moc dobře, a proto je to pro něj nejlepší šance, jak získat dobrý výsledek. Vloni na Korsice dokázal, čeho je s vozem schopný. Těšíme se na to, čeho letos bude schopný dosáhnout," zakončil Nandan.
AKTUALIZACE:"Z loňského roku již máme nějaké zkušenosti se soutěžemi WRC, takže cílem pro Portugalsko bude být co nejrychleji zpět v dobré rytmu. Chtěli bychom se také dostat do TOP10. Pojedeme s autem z roku 2015, ale to mě moc nezajímá.
Na Sardinii i v Portugalsku už jsem dvakrát jel, je tomu už ale čtyři nebo pět let. Čeká mě teď hodně práce, abych se dokázal na tyto soutěže připravit. Jedním z mých dlouhodobých cílů je odjet celý šampionát, ale zatím mám spoustu práce s vývojem dvou vozů - nové generace i20 WRC a i20 R5."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?