Abbring pojede s Hyundai tři soutěže, avšak pouze se starým vozem

Kevin Abbring vloni v Německu
Kevin Abbring vloni v Německu, foto: Hyundai Motorsport/McKlein
iM2 15. března 2016 16:27 | akt. 15. března 2016 23:02
Sdílej:

Testovací jezdec Hyundai, Kevin Abbring, pojede letos tři soutěže MS s vozem WRC. Tým potvrdil, že se Holanďan ukáže na startu soutěže v Portugalsku a na Sardinii, o třetím startu se ještě jedná. Zavděk však bude muset vzít pouze s loňským vozem i20 WRC.

Hyundai dnes oficiálně potvrdil, že Kevin Abbring, jejich testovací jezdec, letos pojede tři soutěže MS s vozem WRC. Potvrzeny byly starty v Portugalsku a Itálii, o třetí soutěži se teprve rozhodne.

"Obě dvě první soutěže [z mého programu] následují po sobě, což by mi mělo pomoci," těší se Holanďan. Ten má letos hlavní úkol v podobě vývoje i20 R5 a také vývoje i20 WRC 2017, která se bude díky novým pravidlům hodně odlišovat od současného speciálu.

"Vždy jsme byli toho názoru, že je dobré, pokud náš testovací jezdec odjede několik ostrých startů," říká k tomuto rozhodnutí šéf týmu, Michel Nandan. Tým však svému jezdci poskytne pouze loňský speciál i20 WRC, který však bude v poslední specifikaci.

"Kevin tohle auto zná moc dobře, a proto je to pro něj nejlepší šance, jak získat dobrý výsledek. Vloni na Korsice dokázal, čeho je s vozem schopný. Těšíme se na to, čeho letos bude schopný dosáhnout," zakončil Nandan. 

AKTUALIZACE:"Z loňského roku již máme nějaké zkušenosti se soutěžemi WRC, takže cílem pro Portugalsko bude být co nejrychleji zpět v dobré rytmu. Chtěli bychom se také dostat do TOP10. Pojedeme s autem z roku 2015, ale to mě moc nezajímá.

Na Sardinii i v Portugalsku už jsem dvakrát jel, je tomu už ale čtyři nebo pět let. Čeká mě teď hodně práce, abych se dokázal na tyto soutěže připravit. Jedním z mých dlouhodobých cílů je odjet celý šampionát, ale zatím mám spoustu práce s vývojem dvou vozů - nové generace i20 WRC a i20 R5."

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.