V Mexiku jsme neviděli žádný Citroën ve specifikaci WRC. V Argentině se ale PH Sport s Citroënem DS3 WRC vrací na scénu.
Tentokrát však za startem nebude stát samotný Citroën, ale půjde o zcela privátní záležitost. Do jednoho z týmových DS3 WRC totiž usedne Marcos Ligato. Ten jezdil v tomto tisíciletí v PWRC, aktuálně se účastní argentinského šampionátu. Jen připomeňme, že s tímto vozem na tamější soutěži v roce 2015 Kris Meeke slavil vítězství.
38 letý Argentinec se vrací za volant vozu WRC po 10 letech. Jeho předchozí zkušenost je s Peugeotem 206 WRC. Tehdy jel také Rally Argentina a soutěž dokončil na 13. místě. Ligato má na svém kontě tři tituly z argentinského mistrovství (v roce 2004 se Subaru Impreza STi a v letech 2014-2015 se Chevroletem Agile).
"Půjde o velmi důležitou šanci pro mě i Rubena [Garciu, spolujezdec]. Tohle auto zde vloni vyhrálo. Vždy se mu navíc na tratích kolem Cordoby dařilo. Už se na start moc těšíme," říká jezdec, který v roce 2012 skončil v PWRC druhý za Benitem Guerrou.
Předchozí Mexická rally znamenala konec jedné dlouhé série - soutěžní Citroëny ve specifikaci WRC jsme na světových tratích vídali od Rally Australia roku 2002, kde startoval pouze Sébastien Loeb, nepřetržitě (na předchozí soutěž na Nový Zéland francouzský tým nevyslal žádného zástupce, když v roce 2002 měl Citroën v MS jen program vybraných soutěží).
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?