Andreas Mikkelsen byl v dnešním shakedownu nejen nejrychlejším, ale také nejpilnějším pilotem. Naopak problémy potkaly, stejně jako vloni, Daniho Sorda.
Španělský závodník tak nemůže být po shakedownu spokojen. Vloni pilot i20 WRC sklouzl z trati, letos na trati shakedownu poškodil spojovací tyč řízení jeho nové i20 WRC tak silně, že muselo dojít k přerušení předstartovního testu. Jeho mechanici však poškození jistě před startem soutěže stihnou opravit.
Nejrychlejším jezdcem na 5,5 km zkoušce byl Andreas Mikkelsen. Nor zkoušku jel hned sedmkrát a jeho nejlepší čas měl hodnotu 3:34,9 min. Za ním následovali Thierry Neuville a Sébastien Ogier. První šotolinová rally roku startuje pozdě večer diváckou speciálku v malém hornickém městě Guanajuato. Zkouška měří ale pouze 1,08 km. Na druhou stranu v neděli je na programu nejdelší zkouška roku měřící 80 km.
pozice posádka vůz čas ztráta počet průjezdů 1 Mikkelsen / Jaeger VW Polo R WRC 3:43,9 7 2 Neuville / Gilsoul Hyundai i20 WRC 3:45,5 +1,6 3 3 Ogier / Ingrassia VW Polo R WRC 3:45,6 +1,7 3 4 Latvala / Anttila VW Polo R WRC 3:48,1 +4,2 3 5 Paddon / Kennard Hyundai i20 WRC 3:49,2 +5,3 4 6 Ostberg / Floene Ford Fiesta WRC 3:50,8 +6,9 3 7 Guerra / Scattolin Ford Fiesta WRC 3:52,0 +8,1 3 8 Tänak / Mõlder Ford Fiesta WRC 3:52,8 +8,9 3 9 Sordo / Martí Hyundai i20 WRC 3:53,4 +9,5 2 10 Prokop / Tománek Ford Fiesta WRC 3:55,7 +11,8 3 11 Bertelli / Scattolin Ford Fiesta WRC 3:55,8 +11,9 3 12 Camilli / Veillas Ford Fiesta WRC 3:59,0 +15,1 2Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?