Andreas Mikkelsen byl v dnešním shakedownu nejen nejrychlejším, ale také nejpilnějším pilotem. Naopak problémy potkaly, stejně jako vloni, Daniho Sorda.
Španělský závodník tak nemůže být po shakedownu spokojen. Vloni pilot i20 WRC sklouzl z trati, letos na trati shakedownu poškodil spojovací tyč řízení jeho nové i20 WRC tak silně, že muselo dojít k přerušení předstartovního testu. Jeho mechanici však poškození jistě před startem soutěže stihnou opravit.
Nejrychlejším jezdcem na 5,5 km zkoušce byl Andreas Mikkelsen. Nor zkoušku jel hned sedmkrát a jeho nejlepší čas měl hodnotu 3:34,9 min. Za ním následovali Thierry Neuville a Sébastien Ogier. První šotolinová rally roku startuje pozdě večer diváckou speciálku v malém hornickém městě Guanajuato. Zkouška měří ale pouze 1,08 km. Na druhou stranu v neděli je na programu nejdelší zkouška roku měřící 80 km.
pozice posádka vůz čas ztráta počet průjezdů 1 Mikkelsen / Jaeger VW Polo R WRC 3:43,9 7 2 Neuville / Gilsoul Hyundai i20 WRC 3:45,5 +1,6 3 3 Ogier / Ingrassia VW Polo R WRC 3:45,6 +1,7 3 4 Latvala / Anttila VW Polo R WRC 3:48,1 +4,2 3 5 Paddon / Kennard Hyundai i20 WRC 3:49,2 +5,3 4 6 Ostberg / Floene Ford Fiesta WRC 3:50,8 +6,9 3 7 Guerra / Scattolin Ford Fiesta WRC 3:52,0 +8,1 3 8 Tänak / Mõlder Ford Fiesta WRC 3:52,8 +8,9 3 9 Sordo / Martí Hyundai i20 WRC 3:53,4 +9,5 2 10 Prokop / Tománek Ford Fiesta WRC 3:55,7 +11,8 3 11 Bertelli / Scattolin Ford Fiesta WRC 3:55,8 +11,9 3 12 Camilli / Veillas Ford Fiesta WRC 3:59,0 +15,1 2Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.