Hyundai minulý týden testoval ve francouzské oblasti Fontjoncouse nový speciál Hyundai i20 R5.
Za volantem během tří dnů testů seděl Kevin Abbring, cílem testovacího programu byl vývoj tlumičů a dalších komponentů na zavěšení nového auta. Nové auto by mělo být v procesu homologace, když jeho debut je očekáván letos v létě a první dodávky by měly přijít na řadu o něco později.
"Další zdařilé testování s novou i20 R5 je velkým krokem směrem k datu homologace předpokládané na konec léta. Zvádnout testy na tak náročném povrchu jako je ten ve Fontjoncouse je velmi pozitivní pro pokračování ve vývoji auta. i20 R5 je prémiovým projektem Hyundai Motorsport vyvíjeným pro klienty a je důležíté, aby produkt, který budeme dodávat, byl konkurenceschopný na všech površích, které jsou prezentovány v regionálních a národních šampionátech napříč světem," říká Andrea Adamo, který je zodpovědný za klientský projekt u Hyundai Motorsport.
"Kevin, který už jel s některými z našich konkurentů z řad R5, do programu přinesl svoje zkušenosti a zajístí, že auto bude rychlé. Naše plány testů teď zrychlí před tím, než produkci auta zfinalizujeme a ještě před koncem roku uvidíme, jak si auto povede v závodech v rukou našich klientů," uzavřel Adamo.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?