Hyundai minulý týden testoval ve francouzské oblasti Fontjoncouse nový speciál Hyundai i20 R5.
Za volantem během tří dnů testů seděl Kevin Abbring, cílem testovacího programu byl vývoj tlumičů a dalších komponentů na zavěšení nového auta. Nové auto by mělo být v procesu homologace, když jeho debut je očekáván letos v létě a první dodávky by měly přijít na řadu o něco později.
"Další zdařilé testování s novou i20 R5 je velkým krokem směrem k datu homologace předpokládané na konec léta. Zvádnout testy na tak náročném povrchu jako je ten ve Fontjoncouse je velmi pozitivní pro pokračování ve vývoji auta. i20 R5 je prémiovým projektem Hyundai Motorsport vyvíjeným pro klienty a je důležíté, aby produkt, který budeme dodávat, byl konkurenceschopný na všech površích, které jsou prezentovány v regionálních a národních šampionátech napříč světem," říká Andrea Adamo, který je zodpovědný za klientský projekt u Hyundai Motorsport.
"Kevin, který už jel s některými z našich konkurentů z řad R5, do programu přinesl svoje zkušenosti a zajístí, že auto bude rychlé. Naše plány testů teď zrychlí před tím, než produkci auta zfinalizujeme a ještě před koncem roku uvidíme, jak si auto povede v závodech v rukou našich klientů," uzavřel Adamo.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.