Ve Švédsku pojedou za polo-tovární tým Citroënu Kris Meeke a Khalid Al Qassimi, doplní je také premiérově Craig Breen. I přes chybějící zkušenosti s DS3 WRC je Severní Ir mírně optimistický.
Craig Breen pojede ve Švédsku s Citroënem DS3 WRC týmu Abu Dhabi Total Citroën PH Sport. Nebude to pro něj přitom poprvé, kdy pojede s WRC v rámci MS. V roce 2014 odjel dvě soutěže s privátním Fordem Fiesta RS WRC (Švédsko a Finsko). Craig Breen ale poukazuje na jeden velký rozdíl.
"Jde pro mě o opravdu velký krok. Mohu spolupracovat s profesionálním týmem, který má velké zkušenosti. To je skvělá příležitost, už se nemohu dočkat," říká 26 letý jezdec. "Nemohu říci, že si přehnaně věřím, protože jsem ve voze ještě neujel ani kilometr [rozhovor vznikal před testem, Breen jezdil jeden den].
Ale vloni jsem vyhrál v ERC jednu zimní soutěž, takže povrch znám. V roce 2014 jsem ve Švédsku jel a byl jsem 9. Můj spolujezdec, Scott Martin, už s Citroënem spolupracoval," říká bývalý tovární jezdec Peugeotu. V Monaku dostal příležitost vedle Meekea Stéphane Lefebvre, teď přišla řada na Breena.
"Momentálně jde o moji jedinou soutěž s WRC. Dám do toho vše a pak se uvidí, co budoucnost přinese. Je jasné, že jsem pod tlakem, protože mě tým sleduje a mám jen tuto jednu příležitost. Myslím, že Kris byl před pár lety ve stejné situaci. Teď musím tuto šanci 'papadnout za pačesy'."
"Jde o splnění mého snu - jet ve WRC je velmi důležité pro moji budoucnost. Hodně mě zaujala úroveň, na které jezdci mezi sebou bojují. Cílem je zlepšovat se v průběhu rally. Nechci hned zkraje jet bezhlavě. Snad přijdou i další možnosti, abych ukázal svoji rychlost. Pokud dojedu mezi TOP6, tak to bude fantastický výsledek."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.