Ve Švédsku pojedou za polo-tovární tým Citroënu Kris Meeke a Khalid Al Qassimi, doplní je také premiérově Craig Breen. I přes chybějící zkušenosti s DS3 WRC je Severní Ir mírně optimistický.
Craig Breen pojede ve Švédsku s Citroënem DS3 WRC týmu Abu Dhabi Total Citroën PH Sport. Nebude to pro něj přitom poprvé, kdy pojede s WRC v rámci MS. V roce 2014 odjel dvě soutěže s privátním Fordem Fiesta RS WRC (Švédsko a Finsko). Craig Breen ale poukazuje na jeden velký rozdíl.
"Jde pro mě o opravdu velký krok. Mohu spolupracovat s profesionálním týmem, který má velké zkušenosti. To je skvělá příležitost, už se nemohu dočkat," říká 26 letý jezdec. "Nemohu říci, že si přehnaně věřím, protože jsem ve voze ještě neujel ani kilometr [rozhovor vznikal před testem, Breen jezdil jeden den].
Ale vloni jsem vyhrál v ERC jednu zimní soutěž, takže povrch znám. V roce 2014 jsem ve Švédsku jel a byl jsem 9. Můj spolujezdec, Scott Martin, už s Citroënem spolupracoval," říká bývalý tovární jezdec Peugeotu. V Monaku dostal příležitost vedle Meekea Stéphane Lefebvre, teď přišla řada na Breena.
"Momentálně jde o moji jedinou soutěž s WRC. Dám do toho vše a pak se uvidí, co budoucnost přinese. Je jasné, že jsem pod tlakem, protože mě tým sleduje a mám jen tuto jednu příležitost. Myslím, že Kris byl před pár lety ve stejné situaci. Teď musím tuto šanci 'papadnout za pačesy'."
"Jde o splnění mého snu - jet ve WRC je velmi důležité pro moji budoucnost. Hodně mě zaujala úroveň, na které jezdci mezi sebou bojují. Cílem je zlepšovat se v průběhu rally. Nechci hned zkraje jet bezhlavě. Snad přijdou i další možnosti, abych ukázal svoji rychlost. Pokud dojedu mezi TOP6, tak to bude fantastický výsledek."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?