Měsíc před startem Rally Mexico zveřejnil tovární tým Huyndai rozdělení jezdců do svých dvou týmů pro tuto soutěž.
V barvách druhého týmu, Hyundai Mobis World Rally Team, se po Rally Monte Carlo podruhé v sezoně v Mexiku představi Novozélanďan Hayden Paddon. Do speciálu Hyundai i20 WRC startovního čísla 4 se v Mexiku vrátí Dani Sordo.
Toto rozhodnutí dává smysl, když Paddon v Mexiku startoval vloni poprvé. Je třeba přiznat, že se nejednalo o zrovna povedený start, když z 21 RZ dokázal zajet jen jeden čas v TOP6, navíc na RZ4 poškodil auto a musel do Rally2. To Dani Sordo má s touto soutěží zkušenosti, když zde startoval od roku 2006 už šestkrát a hned čtyřikrát skončil v TOP5.
Druhým jezdcem hlavního týmu, Hyundai Shell World Rally Team, bude Thierry Neuville, který na této soutěži dokázal v roce 2014 se zbrusu novou i20 WRC dojet třetí (první podium po Hyundai). Vloni zde až do RZ8 dokázal držet krok se speciály Volkswagen, pak ale chyboval a šel přes střechu. Díky Rally2 bral nakonec body za 8. místo v cíli.
Korejsko-německý tým tak stejně jako na Rally Monte Carlo i ve Rally Sweden provedl nominaci na daný závod hlavně na základě minulých výsledků. Obecně se má za to, že v Argentině by měli také hlavní tým reprezentovat Neuville a Sordo. Po návratu do Evropy by už se na někerých soutěžích v hlavním týmu měl objevit i Paddon.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.