Měsíc před startem Rally Mexico zveřejnil tovární tým Huyndai rozdělení jezdců do svých dvou týmů pro tuto soutěž.
V barvách druhého týmu, Hyundai Mobis World Rally Team, se po Rally Monte Carlo podruhé v sezoně v Mexiku představi Novozélanďan Hayden Paddon. Do speciálu Hyundai i20 WRC startovního čísla 4 se v Mexiku vrátí Dani Sordo.
Toto rozhodnutí dává smysl, když Paddon v Mexiku startoval vloni poprvé. Je třeba přiznat, že se nejednalo o zrovna povedený start, když z 21 RZ dokázal zajet jen jeden čas v TOP6, navíc na RZ4 poškodil auto a musel do Rally2. To Dani Sordo má s touto soutěží zkušenosti, když zde startoval od roku 2006 už šestkrát a hned čtyřikrát skončil v TOP5.
Druhým jezdcem hlavního týmu, Hyundai Shell World Rally Team, bude Thierry Neuville, který na této soutěži dokázal v roce 2014 se zbrusu novou i20 WRC dojet třetí (první podium po Hyundai). Vloni zde až do RZ8 dokázal držet krok se speciály Volkswagen, pak ale chyboval a šel přes střechu. Díky Rally2 bral nakonec body za 8. místo v cíli.
Korejsko-německý tým tak stejně jako na Rally Monte Carlo i ve Rally Sweden provedl nominaci na daný závod hlavně na základě minulých výsledků. Obecně se má za to, že v Argentině by měli také hlavní tým reprezentovat Neuville a Sordo. Po návratu do Evropy by už se na někerých soutěžích v hlavním týmu měl objevit i Paddon.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.