Měsíc před startem Rally Mexico zveřejnil tovární tým Huyndai rozdělení jezdců do svých dvou týmů pro tuto soutěž.
V barvách druhého týmu, Hyundai Mobis World Rally Team, se po Rally Monte Carlo podruhé v sezoně v Mexiku představi Novozélanďan Hayden Paddon. Do speciálu Hyundai i20 WRC startovního čísla 4 se v Mexiku vrátí Dani Sordo.
Toto rozhodnutí dává smysl, když Paddon v Mexiku startoval vloni poprvé. Je třeba přiznat, že se nejednalo o zrovna povedený start, když z 21 RZ dokázal zajet jen jeden čas v TOP6, navíc na RZ4 poškodil auto a musel do Rally2. To Dani Sordo má s touto soutěží zkušenosti, když zde startoval od roku 2006 už šestkrát a hned čtyřikrát skončil v TOP5.
Druhým jezdcem hlavního týmu, Hyundai Shell World Rally Team, bude Thierry Neuville, který na této soutěži dokázal v roce 2014 se zbrusu novou i20 WRC dojet třetí (první podium po Hyundai). Vloni zde až do RZ8 dokázal držet krok se speciály Volkswagen, pak ale chyboval a šel přes střechu. Díky Rally2 bral nakonec body za 8. místo v cíli.
Korejsko-německý tým tak stejně jako na Rally Monte Carlo i ve Rally Sweden provedl nominaci na daný závod hlavně na základě minulých výsledků. Obecně se má za to, že v Argentině by měli také hlavní tým reprezentovat Neuville a Sordo. Po návratu do Evropy by už se na někerých soutěžích v hlavním týmu měl objevit i Paddon.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?