Hyundai čeká v příštích měsících hodně napnutý program. Testování nové i20 R5 právě začalo, nicméně první vozy by měli zákazníci obdržet už na konci léta.
Téměř jeden a půl měsíce po oficiálním představení vstupuje projekt Hyundai i20 R5 do nové fáze. Kevin Abbring testoval minulý týden na jihu Francie poprvé nový speciál na šotolině. "Po měsících vývoje jsme konečně mohli začít s testy. Prvně se budeme koncentrovat na odstranění dětských nemocí," říká Andrea Adamo, který se postavil do čela nově vzniklého zákaznického oddělení.
Hyundai tedy aktuálně neřeší jenom vývoj nového auta, ale také buduje tým: "Vedle testovacího programu hledáme i nové zaměstnance," říká Adamo, jehož oddělení zatím čítá 25 lidí. "R5 je zamýšlena pro zákazniky. Přesto, že Hyundai nenasadí do žádného šampionátu tovární tým, chceme nabídnout co nejlepší servis a podporu."
Nudit se tým v nadcházejících týdnech určitě nebude, protože jej čeká napnutý program. První vozy by měly dorazit k zákazníkům na konci léta: "Doufáme, že ke konci léta vyjedou první vozy v národních šampionátech v Evropě. V roce 2017 jich samozřejmě už bude víc," zakončil Adamo.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?