Hyundai čeká v příštích měsících hodně napnutý program. Testování nové i20 R5 právě začalo, nicméně první vozy by měli zákazníci obdržet už na konci léta.
Téměř jeden a půl měsíce po oficiálním představení vstupuje projekt Hyundai i20 R5 do nové fáze. Kevin Abbring testoval minulý týden na jihu Francie poprvé nový speciál na šotolině. "Po měsících vývoje jsme konečně mohli začít s testy. Prvně se budeme koncentrovat na odstranění dětských nemocí," říká Andrea Adamo, který se postavil do čela nově vzniklého zákaznického oddělení.
Hyundai tedy aktuálně neřeší jenom vývoj nového auta, ale také buduje tým: "Vedle testovacího programu hledáme i nové zaměstnance," říká Adamo, jehož oddělení zatím čítá 25 lidí. "R5 je zamýšlena pro zákazniky. Přesto, že Hyundai nenasadí do žádného šampionátu tovární tým, chceme nabídnout co nejlepší servis a podporu."
Nudit se tým v nadcházejících týdnech určitě nebude, protože jej čeká napnutý program. První vozy by měly dorazit k zákazníkům na konci léta: "Doufáme, že ke konci léta vyjedou první vozy v národních šampionátech v Evropě. V roce 2017 jich samozřejmě už bude víc," zakončil Adamo.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.