Hyundai čeká v příštích měsících hodně napnutý program. Testování nové i20 R5 právě začalo, nicméně první vozy by měli zákazníci obdržet už na konci léta.
Téměř jeden a půl měsíce po oficiálním představení vstupuje projekt Hyundai i20 R5 do nové fáze. Kevin Abbring testoval minulý týden na jihu Francie poprvé nový speciál na šotolině. "Po měsících vývoje jsme konečně mohli začít s testy. Prvně se budeme koncentrovat na odstranění dětských nemocí," říká Andrea Adamo, který se postavil do čela nově vzniklého zákaznického oddělení.
Hyundai tedy aktuálně neřeší jenom vývoj nového auta, ale také buduje tým: "Vedle testovacího programu hledáme i nové zaměstnance," říká Adamo, jehož oddělení zatím čítá 25 lidí. "R5 je zamýšlena pro zákazniky. Přesto, že Hyundai nenasadí do žádného šampionátu tovární tým, chceme nabídnout co nejlepší servis a podporu."
Nudit se tým v nadcházejících týdnech určitě nebude, protože jej čeká napnutý program. První vozy by měly dorazit k zákazníkům na konci léta: "Doufáme, že ke konci léta vyjedou první vozy v národních šampionátech v Evropě. V roce 2017 jich samozřejmě už bude víc," zakončil Adamo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?