Kris Meeke nepojede na všech soutěžích, kterých se PH Sport s Citroëny DS3 WRC zúčastní. Citroën chce dát šanci mladíkům Craigu Breenovi a Stéphanu Lefebvrovi.
Kris Meeke nepojede všechny soutěže z částečného programu Citroënu pro letošní rok. Severní Ir na některých soutěžích uvolní své místo Craigu Breenovi a Stéphanu Lefebvrovi - cílem je zhruba stejný počet startů pro všechny jezdce: "Cílem je dát všem třem jezdcům zhruba stejný počet startů," prozradil Yves Matton pro 'Autosport'.
"Kris nepojede všechny soutěže, kterých se jako tým zúčastníme." Konkrétní plán na to, kdo v kterých soutěžích pojede nebo jaké soutěže vůbec Citroën obešle, Belgičan prozradit nechce. Zatím se vychází z toho, že Citroëny uvidíme na 10 soutěžích, avšak toto číslo se může změnit podle průběhu vývojových prací.
"Kde pojedou jezdci je odvislé od našeho testovacího programu," přiznává Matton. Na Monte Carlu jeli Meeke a Lefebvre. Mladý Francouz získal páté místo, což byl velmi slušný výsledek. Ve Švédsku po boku Krise Meekea uvidíme druhého mladíka, Craiga Breena. Ve třetí DS3 WRC pojede Khalid Al-Quassimi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.