Thierry Neuville nezažil zrovna povedený loňský podzim, když byl na poslední soutěž roku dokonce přesunut do B-týmu Hyundai. Rok 2016 začal ale s novým Hyundai i20 WRC velmi dobře a získal na Rally Monte Carlo hned podium.
Navzdory problémům s transmisemi na poslední zkoušce soutěže dokázal Belgičan dovést nový Hyundai i20 WRC až do cíle Rally Monte Carlo a navíc na třetí pozici. Nový speciál tak získal podiové umístění hned při prvním startu!
"Pro naše nervy to byl velmi náročný konec Rally Monte Carlo. Před Power Stage jsme začali mít problémy s transmisemi, proto jsme jí museli jet pouze s pohonem dvou kol. Nebylo to lehké, ale neztratili jsme více než minutu, takže jsme si zajistili podium a to byl náš cíl celé toto dopoledne! S naším víkendem můžeme velmi spokojení," říkal v cíli Thierry Neuville.
V pátek oba jezdci továrního týmu Hyundai bojovali s nastavením svých i20 WRC, pro sobotu se jim to už podařilo vyladit a Neuville dokázal vyhrát dvě poslední sobotní zkoušky. Dani Sordo dokázal zajet během soutěže čtyřikrát druhý nejrychlejší čas na RZ. Nové vozy německo-korejského týmu tedy mají potenciál.
"Nová generace i20 WRC ukázala svůj potenciál a je úžasné, že jsem se znovu objevil na podiu, zejména po problémech, které nás potkaly na konci loňské sezony. Získat [dva] nejrychlejší časy a zároveň první podium s novým vozem, to nám dává skvělý pocit velké hrdosti a náš výsledek patří celému týmu."
Za dva týdny ve Švédsku by Neuville mohl pomýšlet na boj s Volkswageny o vítězství. "V příštích soutěžích jim budeme blíže."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?