I přes odstoupení ve druhé polovině Rally Monte Carlo zůstává Kris Meeke optimistický - během rally totiž zajížděl velmi povzbudivé časy.
Kris Meeke sváděl krásný duel o vítězství v soutěži se Sébastienem Ogierem, jenže po RZ12 musel pro poruchu převodovky vzdát. Severní Ir v té době ztrácel necelou půlminutu na vedoucího Ogiera, kterého držel pod tlakem.
"Myslím, že mohu říci, že jsem měl smůlu. Zdá se, že jsem jel stejnou stopu jako ostatní, jenže z nějakého důvodu jsem do něj [do kamenu] tvrdě narazil zrovna já. Tvrdý náraz odnesl spodek auta - poškozen byl chladič a převodovka. Byl to zvláštní incident. Odstoupit takovýmto způsobem po všech těch výzvách, která tato soutěž připravila (sníh, led, bláto, výběr pneumatik, souboj se Sebem), je zklamáním," přiznává Kris Meeke.
I přes zklamání zůstává pro zbytek sezony jezdec Citroënu po zářném výkonu na Monte Carlu optimistický: "Musíme si z této soutěže odnést pozitiva a zopakovat takto dobrý výkon. Seb byl zcela očividně v určitých pasážích rychlejší a mě se nedařilo s ním zůstat v kontaktu. Udělal jsem ale vše, co bylo v mých silách.
Tempo ukazuje na moje neustálé zlepšování. To je povzbuzením pro budoucnost," neztrácí optimismus Meeke. Jeho Citroën DS3 WRC navíc nemohl ani vyjet v poslední etapě, protože pravidla neumožňují jezdcům, kteří odstoupili v předposlední etapě, aby se do soutěže vrátili (to ovlivnilo také Jariho-Mattiho Latvalu nebo Bryana Bouffiera).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?