Eric Camilli se stal novou posilou týmu M-Sport před letošní sezonou MS. Jezdec už má za sebou první testy vozu a Ford Fiesta RS WRC chválí.
Eric Camilli byl vloni na konci roku překvapivě oznámen jako druhý tovární jezdec M-Sportu po boku Madse Ostberga. To pro jezdce z Nice představuje velkou změnu po roce 2015, kdy jezdil ve WRC2 s Fordem Fiesta R5 s podporou Toyoty Motorsport GmbH v týmu Oreca.
Bývalý vítěz šampionátu mladíků už má za sebou i první testy s Fordem Fiesta RS WRC na jihu Francie. AUTOhebdo s jezdcem po testu mluvilo, aby získalo jeho dojem z nového vozu.
"Z předchozích zkušeností - ať už šlo o Ford Fiesta R5 nebo Toyotu Yaris WRC - jsem mohl těžit při rychlé adaptaci na nový vůz. Ve Fordu Fiesta RS WRC je všechno lepší: brzdy, chování za jízdy, reakce na moje povely, hbitost. Pocit to navíc umocňuje.
Nejde jenom o motor, ale také podvozek představuje pokrok. Myslím, že má Ford Fiesta RS WRC velký potenciál..." vyprávěl učarovaně mladík, kterého již příští víkend čeká úvodní start ve WRC. "Našim hlavním cílem je dokončit soutěž, ale pokud budeme mít ve voze dobrý pocit, budeme se snažit zajet dobrý výsledek.
Víme, že tohle je ta nejtěžší rally šampionátu. Musíme jet na maximum a uvidíme, jak na tom budeme - z toho vyjdeme. Máme za sebou sérii dobrých testů, pracovali jsme na nastavení auta. Víme, že Rally Monte Carlo je těžká soutěž s obtížnými podmínkami. Už se nemůžu dočkat startu soutěže."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.