Emirát Abu Dhabi spolu s partnery PH Sport a Total se letos postarají o starty vozů Citroën DS3 WRC v MS. V jeho vozech se budou střídat jezdci Kris Meeke, Stéphane Lefebvre, Craig Breen a Khalid Al-Qassimi.
Na vybraných soutěžích uvidíme jeden až tři vozy DS3 WRC. Vozy budou nasazovány pod označením Abu Dhabi Total World Rally Team. Tým dnes prezentoval své zbarvení - to je bílo-červené. Na úvodním podniku roku, Rally Monte Carlo, se můžeme těšit na Stéphana Lefebvra a Krise Meekea.
Zajímavé je, že i přesto, že Citroën letos oficiálně v MS nejede, tak dostane Kris Meeke pro Rally Monte Carlo nově postavenou DS3 WRC. Citroën naposledy postavil novou DS3 WRC před třemi lety. PH Sport si tedy na nedostatek podpory ze strany Citroënu stěžovat nemůže.
Stéphane Lefebvre pojede Rally Monte Carlo s vozem, ve kterém vloni seděl Sébasien Loeb. Na oba jezdce čeká ještě jeden den testů před soutěží v regionu Gap. Nový vůz WRC (pravděpodobně C3 WRC) je v designerském studiu francouzské značky.
První testy s prototypem příjdou v dubnu. Hlavní roli by měl sehrát při vývoji nového auta Kris Meeke. Cílem je bojovat již od sezony 2017 o titul.
Zdroj: Planetemarcus
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.