Emirát Abu Dhabi spolu s partnery PH Sport a Total se letos postarají o starty vozů Citroën DS3 WRC v MS. V jeho vozech se budou střídat jezdci Kris Meeke, Stéphane Lefebvre, Craig Breen a Khalid Al-Qassimi.
Na vybraných soutěžích uvidíme jeden až tři vozy DS3 WRC. Vozy budou nasazovány pod označením Abu Dhabi Total World Rally Team. Tým dnes prezentoval své zbarvení - to je bílo-červené. Na úvodním podniku roku, Rally Monte Carlo, se můžeme těšit na Stéphana Lefebvra a Krise Meekea.
Zajímavé je, že i přesto, že Citroën letos oficiálně v MS nejede, tak dostane Kris Meeke pro Rally Monte Carlo nově postavenou DS3 WRC. Citroën naposledy postavil novou DS3 WRC před třemi lety. PH Sport si tedy na nedostatek podpory ze strany Citroënu stěžovat nemůže.
Stéphane Lefebvre pojede Rally Monte Carlo s vozem, ve kterém vloni seděl Sébasien Loeb. Na oba jezdce čeká ještě jeden den testů před soutěží v regionu Gap. Nový vůz WRC (pravděpodobně C3 WRC) je v designerském studiu francouzské značky.
První testy s prototypem příjdou v dubnu. Hlavní roli by měl sehrát při vývoji nového auta Kris Meeke. Cílem je bojovat již od sezony 2017 o titul.
Zdroj: Planetemarcus
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.