Týmu DMACK se letos zúčastní všech 14 soutěží roku, pojede za něj posádka Ott Tänak a Raigo Mölder.
Anglicko-čínský výrobce pneumatik se letos rozhodl nasadit do WRC vlastní tým. O servis se bude starat přímo M-Sport. "Jsem moc rád, že jsem se připojil k týmu DMACK. Jsem extrémně motivovaný. Na společnou sezonu 2014 mám moc dobré vzpomínky. Pro mě jde o perfektní program. Už se nemohu dočkat startu na Rally Monte Carlo," řekl Ott Tänak, který už má za sebou i lednový test - včera jezdil na sněhu.
Zdroj: Planetemarcus
Zdroj: Planetemarcus
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.